CommanderKeen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Wow. Det der er vel bare en bekreftelse på at BattleLog kommer til konsollene også. 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Blir vrient å holde seg unna Halo - bare den lille titten vi fikk se gjorde at jeg nesten glemte alt med kinect, drm og bakoverkompabilitet. Skikkelig episk Scifi fps i 1080p 60Hz går nok ikke å motstå Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Så Xbone får et tastatur også`? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Jo, og å spille er også å koble av fra det daglige kjøret for meg, så å ha maskinen med på hytta er helt naturlig. Nettet mitt hjemme er heller ikke helt stabilt, så fullstendig krav om online er veldig turn off for meg, noe du helt sikkert kan skjønne. Innlegget var rettet litt humoristisk, eller var ihvertfall ment som det. Men jeg er selvfølgelig enig i med deg ang ustabilt nett. Det er faktisk noe av det mere irriterende jeg vet om, så la det være klart: Jeg er ikke FOR MS sin løsning om det å måtte koble seg på nettet hver 24.time. Men for men del, hvor nettet er stabilt vil det ikke bli ett problem. For all andre som sliter med dette, dere har min dypeste medfølelse salle sammen Er jo litt usikker på hva du mener. Mener du at spilling generelt bidrar i det "daglige kjøret"? At det er slitsomt liksom? For min del er det en mulighet for å få samlet både familie og venner. Spill er underholdning akkurat som fisking, grilling, kortspill og bading er former for underholdning. Hyttefester er digg ja, enig der! Ikke får dra dette ut i enny evig debatt altså. Men les min quote til Rider også. Var bare jeg som prøvde å være kveldens humorist i denne tråden for i kveld ! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Litt spesielt at Microsoft nå både har COD og Battlefield i lomma. Dette er Amerika, og selkaper som Microsoft har veldig store lommer, så er egentlig mer overraskende at det er noen de ikke har i lomma. Money rules. Folk glemmer også hvor mye bedre streaming og servicen er bak xbox, og hvor mange spill som kom som vi ikke visste noe om. Jeg mener twitch mot ustream, noen som så DVR funksjonaliteten, lå jo 4 hestehoder foran sony sin Slike funksjoner of greier er bare irriterende uavhengig av konsoll. Det meste av det kommer til å fungere dårlig her i Norge uansett, eller ikke fungere i det hele tatt. :/ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Tror greia er at et er en enter-knapp, og så vidt jeg vet har ikke gamepaden en enter-knapp. Mest sannsynlig er det uansett at de ikke har fikset UI helt enda. Eller, begge deler er egentlig sannsynlig. Er uansett ikke bekreftet at det kjørte på en PC. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Virker som folk glemmer det som kanskje var mest imponerende i konferansen. Hvor utrolig kult er det ikke at du kan spille et annet spill mens du venter på at kompisen din skal godta en invitasjon til et spill? Det var utrolig kult! Lenke til kommentar
GeneralKenobi Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Konsollen har jo USB. Hvorfor ikke ha støtte til andre fabrikanter? Logitech? Fanatic? Etc? De MS rattene er jo så latterlig dårlige. Skjønner hva du mener. Vi får bare håpe at det nye rattet er mye bedre enn tidligere. Nå har ikke Microsoft bekreftet eller avkreftet om det kommer til å støtte ratt fra andre fabrikanter. Det var Turn10 fyren som sa i et intervju at ett nytt ratt kommer, ikke noe mer. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Virker som folk glemmer det som kanskje var mest imponerende i konferansen. Hvor utrolig kult er det ikke at du kan spille et annet spill mens du venter på at kompisen din skal godta en invitasjon til et spill? Det var utrolig kult! Jepp, det liker jeg. Enklere om mer praktisk for oss spillere, det er utvikling jeg støtter 100% Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Det er liksom mye mer intimt å ha en fest på hytta med venner der man ikke har kjøret mot å måtte dra til byen og "miste" hverandre der liksom, men mer der festen starter fra man våkner sammen til man legger seg sammen. Stå opp tidlig, pakk sekken full av øl og "schnaps" og stikk på fisketur. Dra hjem igjen til hytta og grill med mer pil....SNIP Storm i eit glas vatn.Her er løysninga: DRM bit'en som vart sendt er sikkert i underkant av 1MB. 1. Reis på hytta, der du er heile tida å festar intimt. 2. Kvar 24. time, sett opp trådlaust aksesspunkt på telefonen din. 3. Sjekk inn, via WiFi du nettopp satt opp. 4. Deaktiver det trådlause aksesspunktet. 5. Fest intimt og spel FIFA. Her skal E3 diskuterast. Sjekk innlegg frå Zeph. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Virker som folk glemmer det som kanskje var mest imponerende i konferansen. Hvor utrolig kult er det ikke at du kan spille et annet spill mens du venter på at kompisen din skal godta en invitasjon til et spill? Det var utrolig kult! Det var faktisk stilig. Men PS4 hadde samme funksjon. Ble like imponert når de viste det Men det er deilig! Spilte f.eks Guardians of Middle Earth med en kompis (fins jo ikke folk som spiller det lenger så tar uendelig lang tid å finne game) lett vente litt i ett annet spill og vips så går tida fort! Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Dead Rising 3 var også veldig imponerende. Så utrolig mange fiender på skjermen samtidig, og så stabil bildefrekvens. Eneste som skuffet litt i den demonstrasjonen var helt på slutten der han kalte inn artilleriet. Ødela litt følelsen av å være helt fortapt i en infisert verden. Var også den typiske stokkete animasjonen som ofte er i Capcom-spill. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Francis oppsummerer Microsoft på E3: Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Dead Rising 3 var også veldig imponerende. Så utrolig mange fiender på skjermen samtidig, og så stabil bildefrekvens. Eneste som skuffet litt i den demonstrasjonen var helt på slutten der han kalte inn artilleriet. Ødela litt følelsen av å være helt fortapt i en infisert verden. Var også den typiske stokkete animasjonen som ofte er i Capcom-spill. Helt enig, merkelig å være enig med deg som pleier å trolle Ellers så likte jeg også at de døde på ett skudd i hue, og litt fler i kroppen. Ikke uendelig mange skudd overalt. Litt mer "ekte" zombier. Også var det ikke mutanter og infected (enn så lenge) liker det! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Husker dere dette bildet fra Xbone-avsløringen? Øverst til venstre: Quantum Break (annonsert) Nederst fra venstre til høyre: Crackdown 3, Forza 5 (annonsert), Project Spark?, Halo (annonsert), Kinect Sports Rivals? Øverst til høyre: Below (annonsert) Midten til høyre: Ryse? Virker som om Crackdown 3 kan være en realitet. Endret 10. juni 2013 av Leflus Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Her skal E3 diskuterast. Sjekk innlegg frå Zeph. Morsomt at du legger til dette når du bryter det selv. Jeg skrev dette før Zeph kom inn på banen, så siktet står isåfall mot deg. Det er uansett latterlig at brukerne deres må fikse dette for at det skal være mulig å bruke konsollen utenfor hjemmet med nett installert. Skjønner hva du mener. Vi får bare håpe at det nye rattet er mye bedre enn tidligere. Nå har ikke Microsoft bekreftet eller avkreftet om det kommer til å støtte ratt fra andre fabrikanter. Det var Turn10 fyren som sa i et intervju at ett nytt ratt kommer, ikke noe mer. Jeg tviler igrunn på at det kommer til å være i samme kvalitet som de rattene jeg allerede har. Så da blir det tullete om jeg må kjøpe et nytt sett kun for å kunne oppleve Forza 5 slik som det skal oppleves. Da dropper jeg det heller istedet faktisk. 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Helt enig, merkelig å være enig med deg som pleier å trolle Såså, må være rom for forskjellige meninger! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Når MGS V videoen byrja håpte eg inderleg at det var eit nytt RDR spel som skulle bli annonsert. Det var det første som falt meg og inn, men eg tenkte fort at det ikkje var veldig sannsynleg. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Var det noen andre som bet seg merke i at det ikke sto Halo 5 på traileren? Så vidt jeg kunne se sto det bare Halo. Betyr det at det ikke er Halo 5, eller betyr det at de pønsker på et annet navn? Er rimelig sikker på at det var Master Chief som ble vist der. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Såså, må være rom for forskjellige meninger! Sa ingenting på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå