Emils. Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 LOL Ikke noe vits å bry seg om de. Gled deg heller til November! 2 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Drar man ikke til hytta for å koble av fra det daglige kjøret ? Har ikke egen hytte, så dette er nytt for meg. Jo, og å spille er også å koble av fra det daglige kjøret for meg, så å ha maskinen med på hytta er helt naturlig. Nettet mitt hjemme er heller ikke helt stabilt, så fullstendig krav om online er veldig turn off for meg, noe du helt sikkert kan skjønne. 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Wow. Fordi noen satte på rød skrift? har du link evt. Kunne jo vært som folk sa select-knappen eller også Kinect. 1 Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Drar man ikke til hytta for å koble av fra det daglige kjøret ? Har ikke egen hytte, så dette er nytt for meg. Nei, det er det nye hotspottet for playstation gamere. Alle vet jo det! Endret 10. juni 2013 av Knuttsen Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Drar man ikke til hytta for å koble av fra det daglige kjøret ? Har ikke egen hytte, så dette er nytt for meg. Er jo litt usikker på hva du mener. Mener du at spilling generelt bidrar i det "daglige kjøret"? At det er slitsomt liksom? For min del er det en mulighet for å få samlet både familie og venner. Spill er underholdning akkurat som fisking, grilling, kortspill og bading er former for underholdning. Det er liksom mye mer intimt å ha en fest på hytta med venner der man ikke har kjøret mot å måtte dra til byen og "miste" hverandre der liksom, men mer der festen starter fra man våkner sammen til man legger seg sammen. Stå opp tidlig, pakk sekken full av øl og "schnaps" og stikk på fisketur. Dra hjem igjen til hytta og grill med mer pils. Spill på konsollen eller kortstokken med poker eller ei god FIFA turnering osv. Konsollen har alltid vært med oss på tur til hytta ettersom stemningen der oppe i lag er mye bedre enn her hjemme hvor man kun roper til hverandre gjennom en mikrofon. Endret 10. juni 2013 av oophus_3do Lenke til kommentar
GeneralKenobi Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Angående Forza 5. Noen som vet om MS fremdeles har en grudge mot Logitech? Vil G25/27 ratt og pedalene fremdeles ikke være støttet opp imot den mye Xbone'n? Det er så latterlig å måtte kjøpe det utrolig trause rattet til MS. Kommer et nytt ratt til Xbox One. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Ikke noe vits å bry seg om de. Gled deg heller til November! November er så langt unna....Gleder meg som faen. Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Angående Forza 5. Noen som vet om MS fremdeles har en grudge mot Logitech? Vil G25/27 ratt og pedalene fremdeles ikke være støttet opp imot den mye Xbone'n? Det er så latterlig å måtte kjøpe det utrolig trause rattet til MS. Trenger ikke ratt nå som kinect følger med. Ja, jeg er seriøs. Jeg kommer til å spille mye med hendene. Endret 10. juni 2013 av Knuttsen Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Må bare spørre etter en ting. Det var vel Marion Cotiard som spilte den ene kvinnelige karakteren i Quantum Break? Hørtes veldig sånn ut hvertfall! Ellers likte jeg mye av det jeg så. MGSV, Ryse og Dark Souls II er nok det som interesserer meg mest. Spesielt Ryse virket interessant. Grafikken var jo helt fantastisk, antakeligvis det beste jeg noen gang har sett. Kampene virket herlige, og spesielt fysikken virket ekstremt bra. Battlefield 4 var jo også utrolig flott å se på. Litt spesielt at Microsoft nå både har COD og Battlefield i lomma. Er en finger i trynet på Sony, så vi får se hva de svarer med! Endret 10. juni 2013 av sthusby Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Hald diskusjonen her til det som dukka opp under E3-konferansen. Me treng ikkje fleire trådar som diskuterer alt om XBO. 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Må bare spørre etter en ting. Det var vel Marion Cotiard som spilte den ene kvinnelige karakteren i Quantum Break? Hørtes veldig sånn ut hvertfall! Ellers likte jeg mye av det jeg så. MGSV, Ryse og Dark Souls II er nok det som interesserer meg mest. Battlefield 4 var jo også utrolig flott å se på. Litt spesielt at Microsoft nå både har COD og Battlefield i lomma. Er en finger i trynet på Sony, så vi får se hva de svarer med! Dark Souls 2 var ikke kun til xbox? For isåfall kaster jeg pengene mine på skjermen nå. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Hadde vært litt kult om de viste en BF3 Vs BF4 comparison. Helt likt omtrent, tror jeg. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Trenger ikke ratt nå som kinect følger med. Ja, jeg er seriøs. Jeg kommer til å spille mye med hendene. Blande litt valium å sprit da, simulere litt force feedback ifra et fysisk ratt. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Kommer et nytt ratt til Xbox One. Konsollen har jo USB. Hvorfor ikke ha støtte til andre fabrikanter? Logitech? Fanatic? Etc? De MS rattene er jo så latterlig dårlige. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Som jeg skrev tidligere, Halo er en systemselger. Dessverre synes jeg Halo-serien er rævdårlig, det har jeg gjort siden jeg spilte det første spillet på PC for lenge siden. Dead Rising så jæææævla knall ut, selv om jeg misliker smartglass-opplegget. Men kommer det på PC? Project Spark ser jævla digg ut, og håper man kan spille det uten å måtte snakke Quantum Break er jeg jævla spent på, ser interessant ut, men vil se litt skikkelig gameplay. Spørsmålet ditt var om det ble vist noe som gjør det til en systemselger, så sier du igjen at Halo vil føre til gode salg, tror du har svart på ditt eget spørsmål Det gjaldt aldri hva som var din mening om disse spilla Endret 10. juni 2013 av henrikrox 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Når skulle de vise Lego Marvel Heroes på GT? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Folk glemmer også hvor mye bedre streaming og servicen er bak xbox, og hvor mange spill som kom som vi ikke visste noe om. Jeg mener twitch mot ustream, noen som så DVR funksjonaliteten, lå jo 4 hestehoder foran sony sin 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Dark Souls 2 var ikke kun til xbox? For isåfall kaster jeg pengene mine på skjermen nå. Neida, er på både PC, PS3 og 360 så vidt jeg vet. 1 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Når MGS V videoen byrja håpte eg inderleg at det var eit nytt RDR spel som skulle bli annonsert. Men, MGS V såg utruleg vakkert ut - og ein open world MGS? Dette kan bli bra. Spark, var også ein höydare. Kreative mennesker kan lage utruleg mykje morosamt her! Quantum Break såg fantastisk ut - er spent på å sjå korleis det blir fletta saman med ei 'tv-serie'. Dead Rising 3 - hadde håpt at ein kunne spele dette saman med ein venn eller 3. Halde saman, samle ammunisjon og andre livsviktige ting saman. Vonaleg vart dette annonsert ein gong før release? Hadde vært ein fulltreffar då. Titanfall såg tøft ut. Men eg er skikkelig dritlei Call Of Duty. Og dette såg ut som Call Of Duty i framtida, med jetpacks og mechs. Also, steroids. Synest konferansen var utruleg bra. Microsoft leverte det dei hadde lovd - spel, spel og atter spel. Endret 10. juni 2013 av BlastyTrasty 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Spørsmålet ditt var om det ble vist noe som gjør det til en systemselger, så sier du igjen at Halo vil føre til gode salg, tror du har svart på ditt eget spørsmål Det gjaldt aldri hva som var din mening om disse spilla Om det var uklart, så snakket jeg selvsagt om det en systemselger for _min_ del. Og der er Project Spark det største. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå