Gå til innhold

E3 2013: Microsoft's pressekonferanse og øvrige annonseringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slutt å bruk Playstation 4 som en unnskyldning for å droppe Xbox One. Jeg liker ikke Xbox One, men vi vet ikke noe som helst om Playstation 4. Det eneste Sony har sagt er "PS4 kjører bruktspill, det er alt vi vil si". Hele verden hopper av glede, men gjett hva, Microsoft mener også at deres konsoll støtter bruktspill, så for alt vi vet kan Sony gå i samme bane. EA droppet neppe online passene for ingenting, og det er uansett svært usannsynlig at PS4 skal tillate bruktspill, mens de andre store plattformene ikke gjør det.

Lenke til kommentar

As a gesture of thanks to the millions of Xbox fans around the world for their passion and loyalty, Xbox announced that every Xbox Live Gold subscriber will receive two free Xbox 360 games per month until the release of Xbox One, starting with a pair of popular titles: “Halo 3” and “Assassin’s Creed II.” And to celebrate E3 in the month of June, Xbox Live Gold members will receive a free download of “Fable III.”

Høres ikke ut som det blir en langvarig ordning.

Jeg håper at det ikke er snakk om "leiespill" slik som på PS Plus i det minste...

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Du vet at PS plus leverte slik i 2011? hver måned.

Slik jeg forstod det fikk vi spillene, altså, om vi kutter ut gold så vil vi fortsatt ha spillene. Er det sånn på PS? Dessuten betyr det ingenting at PS plus hadde/har dette, PSN i seg selv måtte ha det for å kunne ta betalt.

Endret av 640509-040147
Lenke til kommentar

For å oppsummere min opplevelse av pressekonferansen.

MGS V - OH YEAHHHHHHH! You go girl!

Ryse - Pent, setting som interesserer meg, men utførelsen får det til å virke veldig lineært og "Meh"

Forza - Veldig pent bilspill, men bilspill er ikke min interesse.

Spark - Kult og sjarmerende, men vet ikke om jeg har tålmodigheten/skapelysten til et slikt spill.

Quantum Break - Veldig interessant, vil se mer fra selve spillet

Halo - Bored, aldri vært interessert.

Dead Rising 3 - Ohhh, kult, litt lei av zombier, men skal vurdere det

Crimsom Dragon - Hmmm, kanskje kult

Killer Instinct - Awesome, veldig awesome, men enda et fightingspill jeg kan suge i. xD

Titanfall - Må vurderes, ser bra ut, men enda et FPS :p

Overall fremførelse: Middels, kunne trengt en stor dose mer innlevelse.

Xbox Live Gold ble endelig bra nok til å være fristende.

Pris: Litt stiv, men om jeg kjøper avgjører jeg etter hvert uansett.

Terningkast: 4

Lenke til kommentar

Jeg savnet faktisk litt teknologi-demoer jeg. Hva kan konsollen gjøre? Hvilke nye teknologier støtter den osv?

Ja, virker som de var livredde for å vise kinect greier. Det blir nok mer av det på selve messen.

LOL

hehe, ja.

Ikke lett for han å bestemme seg.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...