Dore123m Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg blir snart gal av dette. Hvordan vet du at Playstation ikke gjør nøyaktig det samme som Microsoft? Jeg bare håper til gud at Sony ikke ødelegger dette. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Slutt å bruk Playstation 4 som en unnskyldning for å droppe Xbox One. Jeg liker ikke Xbox One, men vi vet ikke noe som helst om Playstation 4. Det eneste Sony har sagt er "PS4 kjører bruktspill, det er alt vi vil si". Hele verden hopper av glede, men gjett hva, Microsoft mener også at deres konsoll støtter bruktspill, så for alt vi vet kan Sony gå i samme bane. EA droppet neppe online passene for ingenting, og det er uansett svært usannsynlig at PS4 skal tillate bruktspill, mens de andre store plattformene ikke gjør det. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg savnet faktisk litt teknologi-demoer jeg. Hva kan konsollen gjøre? Hvilke nye teknologier støtter den osv? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Fordi han er egentlig bare her for å trolle og sier alt mulig tull Jeg vet at denne brukeren kun er ute etter å trolle, men det er svært mange som bruker PS4 som en redning mot Xbox One sin DRM. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Forza 5, Killer Instinct, Titanfall, Ryse, Halo, 2 gratis spill for gold-medlemmer på 360 (LIVE blir enda bedre!), twitch-streaming, uploading, off dette blir for mye. MÅ TA EN PAUSE NÅ. 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Det virker for dreamlike at Sony ikke kjører samme taktikk, ser virkelig ikke hvorfor MS skal ta en slik sjanse alene. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) As a gesture of thanks to the millions of Xbox fans around the world for their passion and loyalty, Xbox announced that every Xbox Live Gold subscriber will receive two free Xbox 360 games per month until the release of Xbox One, starting with a pair of popular titles: “Halo 3” and “Assassin’s Creed II.” And to celebrate E3 in the month of June, Xbox Live Gold members will receive a free download of “Fable III.” Høres ikke ut som det blir en langvarig ordning. Jeg håper at det ikke er snakk om "leiespill" slik som på PS Plus i det minste... Endret 10. juni 2013 av Leflus Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Forza 5, Killer Instinct, Titanfall, Ryse, Halo, 2 gratis spill for gold-medlemmer på 360 (LIVE blir enda bedre!), twitch-streaming, uploading, off dette blir for mye. MÅ TA EN PAUSE NÅ. Du vet at PS plus leverte slik i 2011? hver måned. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Wow. Hvilket spill var dette? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Er det noen forskjell på å være en gamer og en hyttegamer? Drar man ikke til hytta for å koble av fra det daglige kjøret ? Har ikke egen hytte, så dette er nytt for meg. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Du vet at PS plus leverte slik i 2011? hver måned. Slik jeg forstod det fikk vi spillene, altså, om vi kutter ut gold så vil vi fortsatt ha spillene. Er det sånn på PS? Dessuten betyr det ingenting at PS plus hadde/har dette, PSN i seg selv måtte ha det for å kunne ta betalt. Endret 10. juni 2013 av 640509-040147 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 For å oppsummere min opplevelse av pressekonferansen. MGS V - OH YEAHHHHHHH! You go girl! Ryse - Pent, setting som interesserer meg, men utførelsen får det til å virke veldig lineært og "Meh" Forza - Veldig pent bilspill, men bilspill er ikke min interesse. Spark - Kult og sjarmerende, men vet ikke om jeg har tålmodigheten/skapelysten til et slikt spill. Quantum Break - Veldig interessant, vil se mer fra selve spillet Halo - Bored, aldri vært interessert. Dead Rising 3 - Ohhh, kult, litt lei av zombier, men skal vurdere det Crimsom Dragon - Hmmm, kanskje kult Killer Instinct - Awesome, veldig awesome, men enda et fightingspill jeg kan suge i. xD Titanfall - Må vurderes, ser bra ut, men enda et FPS Overall fremførelse: Middels, kunne trengt en stor dose mer innlevelse. Xbox Live Gold ble endelig bra nok til å være fristende. Pris: Litt stiv, men om jeg kjøper avgjører jeg etter hvert uansett. Terningkast: 4 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Drar man ikke til hytta for å koble av fra det daglige kjøret ? Har ikke egen hytte, så dette er nytt for meg. Du har de stakkarslige som blir tvunget med av foreldre Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Angående Forza 5. Noen som vet om MS fremdeles har en grudge mot Logitech? Vil G25/27 ratt og pedalene fremdeles ikke være støttet opp imot den mye Xbone'n? Det er så latterlig å måtte kjøpe det utrolig trause rattet til MS. Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg bare håper til gud at Sony ikke ødelegger dette. Gjør du virkelig det? Tror det er større sjans med nissen. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Prisen er nå det eneste som styrer meg om det blir kjøp på lansering eller ikke. Jeg er svært usikker på om jeg vil kjøpe Xbonen, spilene ser jo greie ut og styrer meg mot et kjøp, men DRM systemene styrer meg unna kjøp. LOL 2 Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg savnet faktisk litt teknologi-demoer jeg. Hva kan konsollen gjøre? Hvilke nye teknologier støtter den osv? Ja, virker som de var livredde for å vise kinect greier. Det blir nok mer av det på selve messen. LOL hehe, ja. Ikke lett for han å bestemme seg. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå