Selvin Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) TERNINGKAST 6 !!!!!!! Det var vel ikke akkurat uventet fra deg. Endret 10. juni 2013 av Selvin 3 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Jeg må jo si at jeg ble litt positivt overrasket over denne konferansen, men jeg sitter fremdeles med en sur bismak av alt det negative som kom frem forrige uke som de ikke gikk videre inn på. Samme her. Vet ikke hvorfor. Kanskje det var måten de presenterte det på. De virket veldig lite entusiastiske. Følte det ble veldig slik "Her se noe superbra vi har" og "Se her er en til superbra ting vi har" :/ Viste noen veldig bra spill, men ingen som virkelig "blow me away", bir bare færre og færre av de øyeblikkene virker det som. EDIT: Siterte feil innlegg av deg, men whatever. xD Om du har en hytte, selg den! Ser ut som interessen om å eie en hytte vil øke nå som neste generasjon spillkonsoller kommer! Lol, hva har du mot at folk ønsker å ta med konsollen på hytta? Endret 10. juni 2013 av Rider of Reason 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Ble mest imponert over Titanfall og Battlefield. Likte veldig godt at de skal holde liv i 360 en stund til. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Men er det noen virkelige konsollselgere? Det gjenstår å ser. Jeg tror Project Spark er det som gir meg mest lyst på en Xbox One. Så fantastisk ut. Kan gi deg 5-6 spill som sier at dette blir en selger Halo (vil selge masse masse masse) Dead Rising Spark Quantum break etc etc etc Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 TERNINGKAST 6 !!!!!!! 7 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Hvorfor klage på prisen? Det var forventet at den skulle koste såpass, faktisk regnet jeg med 599 dollar for den også. En iPhone koster vel mer når den kommer. Så at man får et alt i ett mediasenter for 4000 kroner er da bare en investering. Bare å glede seg til år med gaming! Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Nei faen, trodde den var 20.00 eg... -.- Og hvor ser dere? Den var grei http://no.ign.com/news/332/e3-livestreams-fra-microsoft-sony-ea-nintendo-og-ubisoft# Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Ja, project spark var awesome! Ja, enkelt terningkast, 5? har aldri vært fan av MS eller selveste Xbox, men denne var faktisk BRA. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Kan gi deg 5-6 spill som sier at dette blir en selger Halo (vil selge masse masse masse) Dead Rising Spark Quantum break etc etc etc Har ikke Dead Rising alltid vært multiplattform? Tipper det blir annonsert på de andre systemene senere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Source Engine er ikke en gammel engine. Den blir oppdatert hele tiden. I know, men den er gammel da den har vært brukt i over ti år nå. Ble mest imponert over Titanfall og Battlefield. Likte veldig godt at de skal holde liv i 360 en stund til. Titanfall er min blant favorittene her og, men BF ble jeg ikke særlig imponert over, jeg kommer bare til å game MP delen uansett så.. Endret 10. juni 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Project Spark var kanskje det eneste hvor jeg satt igjen og tenkte "wow, fett". Skal uansett ikke ha en xbox, men jevnte over en bra presentasjon. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Kan gi deg 5-6 spill som sier at dette blir en selger Halo (vil selge masse masse masse) Dead Rising Spark Quantum break etc etc etc Som jeg skrev tidligere, Halo er en systemselger. Dessverre synes jeg Halo-serien er rævdårlig, det har jeg gjort siden jeg spilte det første spillet på PC for lenge siden. Dead Rising så jæææævla knall ut, selv om jeg misliker smartglass-opplegget. Men kommer det på PC? Project Spark ser jævla digg ut, og håper man kan spille det uten å måtte snakke Quantum Break er jeg jævla spent på, ser interessant ut, men vil se litt skikkelig gameplay. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Er fornøyd med det Microsoft gjore idag, men uansett sitter eg her og ser MGS V filmen om igjen fleire ganger, det spillet såg så sykt fett ut. 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Har ikke Dead Rising alltid vært multiplattform? Tipper det blir annonsert på de andre systemene senere. Det første spillet var eksklusivt til 360. Den bastardiserte Wii-versjonen av spillet teller ikke. De sa at DR3 vil bli lansert eksklusivt til Xbone i 2013. Tipper at det er tidseksklusivt. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Har ikke Dead Rising alltid vært multiplattform? Tipper det blir annonsert på de andre systemene senere. De gjorde det vel ganske klarte at det var Xbox One exclusive, which suckks. Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Prisen er som den er. Det er ikke bare spillkonsoll man betaler for, men også en TV-dekoder. TV-delen av konsollen er neppe gratis, så prisen deretter. Kinecten er det som gjør den $100 dyrere. Akkurat som bluray gjorde PS3 $300 dyrere. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 I know, men den er gammel da den har vært brukt i over ti år nå. Det blir som å si at nye Ferarri biler er "gamle" pga navnet er gammelt. Teknologien i Source Engine er da blitt oppdatert mangfoldige ganger siden ti år tilbake. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Titanfall er min blant favorittene her og, men BF ble jeg ikke særlig imponert over, jeg kommer bare til å game MP delen uansett så.. Her er det singleplayeren jeg er mest sugen på - hvis den er bra - vri opp surroundanlegget alt for høyt, romperisterne i sofaen på max og bare holde seg fast i kontrollen og kaste seg inn i kaoset - på 106" lerret, må bli bra Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Dette er jo nesten gameplayet til God of War. Greit, men selve grafikken og storyen er bedre. Kanskje MS har endelig fått sin God of War. Nå må du gi deg. God Of War 3 og Ascension er fra PS3 og du sammeligner med Xbox One sitt Ryse som er next gen, jaja. Neste ting, hvordan vet du at det blir bedre story? Men var en helt grei konferanse, terningkast 4. Dem 2 spillene som skilte seg ut var MGS V og Dead Rising 3, der viste dem mest gameplay! Resten var ikke helt min bag, som for eks TitanFall som er multiplayer only eller Minecraft. Dem tok ikke å addresserte alle negative tinga før E3. Endret 10. juni 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Har ikke Dead Rising alltid vært multiplattform? Tipper det blir annonsert på de andre systemene senere. Nei. Dead Rising var 360 eksklusivt lenge. Tror kanskje det kom til PS3 noen år senere. DR2 derimot var multi tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå