Gå til innhold

E3 2013: Microsoft's pressekonferanse og øvrige annonseringer

Anbefalte innlegg

Prisen er noe stiv, men ikke overraskende. Husker jo hva PS3 kostet ved lansering. Ser ikke for meg at PS4 blir så veldig billigere enn Xbox One.

Angående spillene er det flere jeg føler jeg har veldig lyst til å spille.

Kommer nok til å bli kjøp på meg etter å ha sett spillene.

Gleder meg også til å se Destiny, som vi får se på Playstation sin pressekonferanse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

60fps halo var jo en veldig god nyhet.

Samme at Battlefield også er 60fps nå,

Ser endelig ut at utviklere skjønner at 60fps er viktig og det blir ikke bare COD nå som er det blant skytespillene.

Endret av Knuttsen
Lenke til kommentar

Fint at Microsoft endelig skjønner at de kan komme med noen fordeler for Gold-kunder. To gratis spill i måneden er greit. Men det kommer jo ALT for sent.

Er ikke AC2 litt gammelt? Halo 3 er vel ikke så veldig nytt det heller, men det var jo bare to av spillene.

Endret av Saapa
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noen som fikk med seg om Titanfall kommer til PC også?

På wikipedia står det at det kommer til Xbox 360, One og Windows. :D Utrolig hva de klarte å få ut med Source Engien... Ser fantastisk til å være på en så gammel montor.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Fint at Microsoft endelig skjønner at de kan komme med noen fordeler for Gold-kunder. To gratis spill i måneden er greit. Men det kommer jo ALT for sent.

På en annen side så har det jo ikke begynt enda. De vil sikkert ha lignende på Xbox one.

360 vil uansett være relevant i minnst 2 år til. SÅ det blir minst 24 gratis spill.

Lenke til kommentar

Noen som fikk med seg om Titanfall kommer til PC også?

På wikipedia står det at det kommer til Xbox 360, One og Windows. :D Utrolig hva de klarte å få ut med Source Engien... Ser fantastisk til å være på en så gammel montor.

Source Engine er ikke en gammel engine. Den blir oppdatert hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...