GeneralKenobi Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Prisen er noe stiv, men ikke overraskende. Husker jo hva PS3 kostet ved lansering. Ser ikke for meg at PS4 blir så veldig billigere enn Xbox One. Angående spillene er det flere jeg føler jeg har veldig lyst til å spille. Kommer nok til å bli kjøp på meg etter å ha sett spillene. Gleder meg også til å se Destiny, som vi får se på Playstation sin pressekonferanse. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Dette var ein pressekonferanse for presentasjon av spel. Ja, men de avlyste spørsmåls runden etterpå. Vanligvis så kommer jo de negative spørsmålene her, så jeg ville jo trudd at de skulle si noe om det direkte i pressekonferansen pga dette? Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) 60fps halo var jo en veldig god nyhet. Samme at Battlefield også er 60fps nå, Ser endelig ut at utviklere skjønner at 60fps er viktig og det blir ikke bare COD nå som er det blant skytespillene. Endret 10. juni 2013 av Knuttsen Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Fint at Microsoft endelig skjønner at de kan komme med noen fordeler for Gold-kunder. To gratis spill i måneden er greit. Men det kommer jo ALT for sent. Er ikke AC2 litt gammelt? Halo 3 er vel ikke så veldig nytt det heller, men det var jo bare to av spillene. Endret 10. juni 2013 av Saapa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Noen som fikk med seg om Titanfall kommer til PC også? På wikipedia står det at det kommer til Xbox 360, One og Windows. Utrolig hva de klarte å få ut med Source Engien... Ser fantastisk til å være på en så gammel montor. Endret 10. juni 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Annen fun fact, om Killer Instinct-demonstrasjonen: "All of these interactions are scripted. I want you guys to know that. It's basically planned awkwardness." Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Fint at Microsoft endelig skjønner at de kan komme med noen fordeler for Gold-kunder. To gratis spill i måneden er greit. Men det kommer jo ALT for sent. På en annen side så har det jo ikke begynt enda. De vil sikkert ha lignende på Xbox one. 360 vil uansett være relevant i minnst 2 år til. SÅ det blir minst 24 gratis spill. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 På spike/GT aftershow sier de at ryse ikke hadde QTE combat, men det er "execution moves" som er qte. Et pent ord for QTE med andre ord. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Når er EA sin visning? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Joda, dem fikk nu enkelte til å holde kjeften når det kommer til gaming konsoll Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Når er EA sin visning? 22.00 Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) På spike/GT aftershow sier de at ryse ikke hadde QTE combat, men det er "execution moves" som er qte. Skjønte ikke folk det? Er jo sånn i nesten alle slike spill. Endret 10. juni 2013 av Knuttsen Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Noen som fikk med seg om Titanfall kommer til PC også? På wikipedia står det at det kommer til Xbox 360, One og Windows. Utrolig hva de klarte å få ut med Source Engien... Ser fantastisk til å være på en så gammel montor. Source Engine er ikke en gammel engine. Den blir oppdatert hele tiden. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) 22.00 Nei faen, trodde den var 20.00 eg... -.- Og hvor ser dere? Endret 10. juni 2013 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Prisen er som den er. Det er ikke bare spillkonsoll man betaler for, men også en TV-dekoder. TV-delen av konsollen er neppe gratis, så prisen deretter. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Visste ikke det fantes så mange hyttegamere her inne. copy paste 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Joda, dem fikk nu enkelte til å holde kjeften når det kommer til gaming konsoll Men er det noen virkelige konsollselgere? Det gjenstår å ser. Jeg tror Project Spark er det som gir meg mest lyst på en Xbox One. Så fantastisk ut. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) TERNINGKAST 6 !!!!!!! Virkelig? Neppe overrasket at du mener det. For min del er det en 4. Dog en stor forbedring fra "reveal'en" Endret 10. juni 2013 av oophus_3do 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Nå må jeg ha en pause, ble sliten, var så mye bra Blir XONE på meg etter dette. Gleder meg <3 MS viste meg at de bryr seg om gamere, og at det reveal eventet handlet om andre ting enn spill 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå