Argoniel Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Det eneste jeg hadde ventet meg som jeg ikke fikk var ett konsollMMO! Please fix! Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg må jo si at jeg ble litt positivt overrasket over denne konferansen, men jeg sitter fremdeles med en sur bismak av alt det negative som kom frem forrige uke som de ikke gikk videre inn på. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 For dyrt. Blir PS4 på meg. Du husker vel at PS3 var "SYKT" dyr? Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Du vet jo ikke prisen på PS4 enda Nei. Men jeg gjør som alle andre og bestemmer meg for PS4 før det er blitt vist noenting. Koster den mer så finner jeg bare på en annen unnskyldning for ikke ikke kjøpe Xbox one. Som at jeg må spille offline på hytta f.eks. Endret 10. juni 2013 av Knuttsen Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg må jo si at jeg ble litt positivt overrasket over denne konferansen, men jeg sitter fremdeles med en sur bismak av alt det negative som kom frem forrige uke som de ikke gikk videre inn på. Jeg å. Bedre enn forventet, men ikke helt overbevist. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Visste ikke det fantes så mange hyttegamere her inne. 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Nei. Men jeg gjør som alle andre og bestemmer meg for PS4 før det er blitt vist noenting.Koster den mer så finner jeg bare på en annen unnskyldning for ikke ikke kjøpe Xbox one.Som at jeg må spille offline på hytta f.eks. Du er ironisk ja. Ikke lett å skjønne på dette forumet da faktisk folk er seriøse når de skriver det du skriver her. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Likte best Sunset Overdrive, Project Spark og Below. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Hvorfor gjentar du den samme setningen flere ganger? fantomena 1 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Så, prisen blir i alle fall 4000,- Så ingenting som gjorde at jeg må ha en ved launch i alle fall. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Visste ikke det fantes så mange hyttegamere her inne. Om du har en hytte, selg den! Ser ut som interessen om å eie en hytte vil øke nå som neste generasjon spillkonsoller kommer! 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 X360 kosta $399 ved release, så den er ein del dyrare. PS3 gjekk vel for $499 når den kom ut. Edit: Eller var det 599 for PS3? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Var endel spill under pressekonferansen som jeg synes var alt ifra bra til veldig bra ut. Men synes ikke det ble vist akkurat en system seller. Men det frister med en XBO etter å se endel av disse eksklusive spillene. Men dem snakket ikke noe om alle restriksjonene dem har på plass og jeg synes dem burde ha prøvd å vinklet og vist evnt fordeler en får med en slik ordning. Så slik sett så er XBO ikke et kjøp pga alle disse restriksjonene OM PS4 ikke har dette. Om PS4 viser seg å ha dette også og dette er veien ting tar...vel da er jeg ikke i stand til å boikotte veien konsollene tar. Er for glad i konsoll spilling til å emigrere totalt til PC. Men om XBO er den enste som kjører på med disse restriksjonene så blir det helt klart en boikott av XBO ifra meg. Endret 10. juni 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg må jo si at jeg ble litt positivt overrasket over denne konferansen, men jeg sitter fremdeles med en sur bismak av alt det negative som kom frem forrige uke som de ikke gikk videre inn på. Dette var ein pressekonferanse for presentasjon av spel. 2 Lenke til kommentar
sureup Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Håper virkelig at vi får høre prisen på PS4 senere ikveld. Forøvrig min konklusjon er at dette var ok men langt ifra nok til å få en pc gamer som meg til å punge ut 500euro++. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 X360 kosta $399 ved release, så den er ein del dyrare. PS3 gjekk vel for $499 når den kom ut. 299$ for core og 399$ for premium. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Visste ikke det fantes så mange hyttegamere her inne. Er det noen forskjell på å være en gamer og en hyttegamer? 1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Fint at Microsoft endelig skjønner at de kan komme med noen fordeler for Gold-kunder. To gratis spill i måneden er greit. Men det kommer jo ALT for sent. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Var endel spill under pressekonferansen som jeg synes var alt ifra bra til veldig bra ut. Men synes ikke det ble vist akkurat en system seller. Men det frister med en XBO etter å se endel av disse eksklusive spillene. Men dem snakket ikke noe om alle restriksjonene dem har på plass og jeg synes dem burde ha prøvd å vinklet og vist evnt fordeler en får med en slik ordning. Så slik sett så er XBO ikke et kjøp pga alle disse restriksjonene OM PS4 ikke har dette. Om PS4 viser seg å ha dette også og dette er veien ting tar...vel da er jeg ikke i stand til å boikotte veien konsollene tar. Er for glad i konsoll spilling til å emigrere totalt til PC. Men om XBO er den enste som kjører på med disse restriksjonene så blir det helt klart en boikott av XBO ifra meg. Always online/cloud bedre AI. Hvor mange ganger har jeg ikke bedt til gamergawd om bedre AI?! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 På spike/GT aftershow sier de at ryse ikke hadde QTE combat, men det er "execution moves" som er qte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå