Gå til innhold

E3 2013: Microsoft's pressekonferanse og øvrige annonseringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom ann nå MS, annonser GTA5 eksklusivitet på en eller annen måte. :p

Ellers blir dette heftig uansett, må jo bli noe å se frem til med alle de spillene som skal vises, gleder meg!

Hva er bra med eksklusivitet?

Kan være jeg ikke tokk ironien :?

: )

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er bra med eksklusivitet?

Kan være jeg ikke tokk ironien :?

: )

Hva er bra med eksklusivitet på multiplatts?

PISS OFF GAMERS! :D

Men seriøst, det vil fremme Xbox One som spill-konsoll og man har da én grunn til for å velge den før andre. Dessuten var de nedlastbare episodene til GTAIV herlige, håper på noe sånn igjen. Det var et skikkelig stunt som nok solgte mange konsoller.

Lenke til kommentar

Blir spennende å se hva de har gjort med Ryse ja. "enhanced by kinect" kan jo bety så mangt. Alt fra voice commands til QTEs eller minispill.

MS kommer forresten til å annonsere 1 spill på pre-showet og 1 spill på post-showet til Gametrailers. Tviler på at det er snakk om to storspill, men det kan være verdt å få med seg sendingene likevel.

Leflus, i det sitatet står det at 1750 starter preshowet. Men ingen av linkene viser dette preshowet? :(

Lenke til kommentar

Hva er bra med eksklusivitet på multiplatts?

PISS OFF GAMERS! :D

Men seriøst, det vil fremme Xbox One som spill-konsoll og man har da én grunn til for å velge den før andre. Dessuten var de nedlastbare episodene til GTAIV herlige, håper på noe sånn igjen. Det var et skikkelig stunt som nok solgte mange konsoller.

Kommer aldri til å forstå meg på deg vil jeg tro!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...