Gå til innhold

E3 2013: Microsoft's pressekonferanse og øvrige annonseringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt vanskelig å se siden streamen er litt varierende, men det virker jo som grafikken vi ser så langt overgår det det meste en PC med tilnærmet hardware klarer. Er nok mange PC spillere som kan hoppe over til konsoll og få faktisk bedre ytelse og grafikk nå.

Jeg vet ikke jeg...er jeg på jordet?

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Ehh, oppe i høyre hjørnet under BF4 gameplayet, er det en "tilbake" tast jeg ser ved siden av "battlelog" der eller?

Ja, enten kjører det på PC, eller så har de ikke oppdatert grafikken for xboxversjonen enda. Dice har vel alltid sagt at de utvikler for PC først.

Lenke til kommentar

Litt vanskelig å se siden streamen er litt varierende, men det virker jo som grafikken vi ser så langt overgår det det meste en PC med tilnærmet hardware klarer. Er nok mange PC spillere som kan hoppe over til konsoll og få faktisk bedre ytelse og grafikk nå.

bedre optimalisering, bedre clocks,

skal ikke se bort ifra det

Lenke til kommentar

Multiplayer er ikkje før EA seinere ikveld.

Ok, enda bra.

Nei. De fleste spillmotorene blir jo nå oppgradert for de nye konsollene. Så spill vil generelt se mye bedre ut nå etter de nye konsollene er ute, selv på PC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...