henrikrox Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Local Currency! nice! X1, you are bought! vet sitter med et glis om munnen ms har innfridd så det holder Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Du sa: "Sansyndligvis faller den tilbake til Forza 4 AI hvis du blir disconnected..." Så det er lett å anta at du mente det jeg skrev, hvis ikke får du forklare nærmere hva du mente. Jeg svarte på en post hvor det ble nevnt at det sikkert ble always online. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Dead Rising. De to forige var meh :S Morsom humor, men meh gameplay Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Synd. Jeg har spart utrolig mye på å kjøpe billige MS points. What he said. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Alle de flaue samtalene, drep meg. XD Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Det er E3. Og tittelen snakker om Microsoft. Te fuck? Playstation 4 er jo liksom den store greia! ^^ Men de lekkede bildene viser ikke akkurat noe voldsomt mindre stygt enn Xbox one, hva har skjedd med designverdenen D: Endret 10. juni 2013 av CasterAnd Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Twitch.tv på Xbox vil si at man også lett kan se SC2 og LoL turneringer. Jeg har Twitch på xboxen min allerede. Det er US only foreløpig, men du kan fint skaffe det med et par enkle triks. Skal dog sies at appen suger like hardt som appen til Android, men det er jo en annen sak. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Synd. Jeg har spart utrolig mye på å kjøpe billige MS points. Penger du har spart har Microsoft tapt. De hadde vel et problem med at folk kjøpe brukerkontoer til 30 dollar som var fult opp av 6k MS points også. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg elsker Dead Rising, så dette er jeg fornøyd med. Nå blir det både PS4 og One på meg, uansett hvilke haters som sier hva. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Oh trodde han sa "Los Burritos" 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 hehe, DR3 tenkte jeg først sub-par grafikk, så kom zombiene...det var mange zombier det Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Endelig! Ikke limitations på folk man ser. (hvertfall mye mindre!) Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Dead Rising. De to forige var meh :S Morsom humor, men meh gameplay enig selvom mange likte de syntes jeg det var så treigt, dette så litt raskere ut Jeg har Twitch på xboxen min allerede. Det er US only foreløpig, men du kan fint skaffe det med et par enkle triks. Skal dog sies at appen suger like hardt som appen til Android, men det er jo en annen sak. men dette er med innebygd streaming etc Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Detta så deilig ut! DIGGER ALLE ZOMBIENE! Lenke til kommentar
sureup Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Dead rising 3 ser awesome ut. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 The Walking Dead har nok gjort at folk som ikke var interessert i zombier tidligere, jeg er blant dem, nå faktisk kan spille slike spill! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Dead Rising ser jo genialt ut da... Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 ord man ikke skulle tro man ville si, men ser ut som om de har fått inn ganske smart zombie AI der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå