henrikrox Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Ok, godt eksempel på god bruk av cloud'en. A.I som forbedrer seg til stadighet. sant, men bruk av cloud når du spiller det blir som sim city always online. men tydelig mye kraft i clouden til MS, digger det egentlig. at aien respondere til meg, og ikke bare er statisk Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Hah. Phil Harrison på scenen. Surrealistisk. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Dette her ligger an til å bli den beste E3-konferansen til MS på maaange år. Vel, med tanke på at de skal vise frem sin neste konsoll ville det vært en skandale om det var noe som helst annet. 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 sant, men bruk av cloud når du spiller det blir som sim city always online. men tydelig mye kraft i clouden til MS, digger det egentlig. at aien respondere til meg, og ikke bare er statisk Sansyndligvis faller den tilbake til Forza 4 AI hvis du blir disconnected... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Aldri vært noen bilentusiast, men Forza 5 blir vel et must. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Minecraft, jaja, da blir dama happy hvertfall Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Dumme utzooming! ville se hva skjermen viste jeg >< Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 hehe, Microsoft støtter indie bare sleg millioner av kopier og du kommer på xboxen Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 sant, men bruk av cloud når du spiller det blir som sim city always online. men tydelig mye kraft i clouden til MS, digger det egentlig. at aien respondere til meg, og ikke bare er statisk Det beste ville jo selvsagt vært om det var valgfritt. Bruk cloud'en om du vil forbedre din A.I. Hvis ikke kan du la være og kjøre med en svakere en. Valgfrihet er noe som gagner oss alle. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Endelig QB! Spent på mer av det spillet. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Gameplay? STILIG! Ser ut som en CGI da? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Sansyndligvis faller den tilbake til Forza 4 AI hvis du blir disconnected... De bruker jo ikke cloud'en til å simulere A.I'en i real-time. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Forbanna buffring.. anbefaler å se på Xbox'en eller Gamespot. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Xboxen funker fett å se på. Litt etterheng i lyden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Forbanna buffring.. Hadde selv problemer med at videoen lastet tilbake utenat jeg ville det, og at den automatisk hoppet fram og tilbake.. -.- Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 De bruker jo ikke cloud'en til å simulere A.I'en i real-time. Sa jeg det? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 anbefaler å se på Xbox'en eller Gamespot. 1up. Byttet fra GT og har ikke fått noe problemer ennå. Fremfor å kutte ut og skippe noen sekunder som skjedde hos GT så blir kvaliteten bare dårligere i noen sekunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå