Gå til innhold

Acer 803LCI, Bra?

serious me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har denne maskinen selv og er svært fornøyd. Rask prossesor, passe mye RAM, fungerer bra til spilling, er veldig stillegående og har glimrende batterikapasitet. Maskinen er lett og veldig tynn.

Tastaturet er svakt bøyet, som gjør det veldig behagelig å skrive med.

Hvis jeg skal utsette noe på maskinen, må det bli høyttalerene, disse er det ikke veldig bra lyd i.

Bruker du derimot høretelefoner blir det straks mye bedre.

Absloutt en maskin jeg anbefaler.

Lenke til kommentar
Jeg har denne maskinen selv og er svært fornøyd. Rask prossesor, passe mye RAM, fungerer bra til spilling, er veldig stillegående og har glimrende batterikapasitet. Maskinen er lett og veldig tynn.

Tastaturet er svakt bøyet, som gjør det veldig behagelig å skrive med.

Hvis jeg skal utsette noe på maskinen, må det bli høyttalerene, disse er det ikke veldig bra lyd i.

Bruker du derimot høretelefoner blir det straks mye bedre.

Absloutt en maskin jeg anbefaler.

Veldig enig i det meste her.

Men du sier at høyttalerne er dårlige... Det er ikke min erfaring. Jeg synes heller det er noe av det beste jeg har hørt av høyttalere til bærbare maskiner. Jeg ble faktisk svært positivt overrasket over hvor gode de egentlig var. Det er slett ingen primærhøyttalere, men de duger.

Lenke til kommentar
Hei!

Lurte på om denne maskinen er god, den har mobility ati radeon 9000 har jeg lest, noen som har erfaring ?

Har selv 803 LMi og er knallfornøyd med den. Har nevnt en rekke punkter et annet sted på forumet. Knall maskin.

Lyden er nevnt og det er jeg helt enig i, men man har vel gjerne noen gode hodetlf så da blir det mer futt i sakene...

Lenke til kommentar
Fungerer spill som generals bra ? hakkefritt ? skal kanskje ha denne maskinen i dag !!! Vet dere om C&C:generals går bra på 803LCI ? Kritikker ?

Har ikke prøvd Generals, men jeg har spilt endel Battlefield i det siste, og det fungerer bra. Bruker endel tid på å loade selve spillet, men når loadinga er ferdig fungerer det supert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...