MassiveProd Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hey! Noen som har noen tips om en jobb hvor man kan sitte hjemme å jobbe? Har litt få vakter på min vanlige jobb i sommer, og trenger penger. (Er student...). På forhånd takk. :-) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Er du flink til å skrive? Jeg er sikker på at det finnes arbeid der ute som trenger folk som kan skrive ting hjemmefra. Bare et forslag Lenke til kommentar
MassiveProd Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Er du flink til å skrive? Jeg er sikker på at det finnes arbeid der ute som trenger folk som kan skrive ting hjemmefra. Bare et forslag Jeg vil påstå at jeg er flink til å skrive, så det kunne vært noe. Vet du om noe mer konkrete jobber?Takk for svar :-) Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 freelance journalist, skrive artikler å sende til lokalavisen kanskje ? trur det er få alternativer å jobbe hjemmefra, da må det være noe du er spesielt flink til Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Spørs hvilken utdanning du tar, om du kan få deg noe relevant der. F.eks om du studerer økonomi, så kan du jo jobbe litt som regnskapsfører, det går jo fint hjemmefra. Grafiker/designer? Om du har skills i PS eller andre program. Journalist er jo nevnt...Noen magasiner har f.eks 20% stilling i 3 mnd. Du kan jo ta spørreundersøkelser på nett, det finnes jo de der du får betalt etter hver du tar Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 (endret) De fleste spørreundersøkelsene jeg har hørt om betaler som regel for seg i form av gavekort hos forskjellige nettbutikker. De få som faktisk gir penger betaler veldig lite per undersøkelse.. Endret 23. juni 2013 av WeirdFace Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå