All Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 har satt sammen en liste med deler til en gaming pc. har fra før skjerm tastatur og HDD. noen innspill på resten av delene? tenker å kjøpe et billig kabinett for å få kjøpe bedre komponenter ellers. http://www.prisguide...41449/pcbuilder Lenke til kommentar
And3rz Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Du må offentligjøre listen din Lenke til kommentar
All Skrevet 9. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2013 gjort. beklager den. trodde jeg hadde gjort det. Lenke til kommentar
All Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Hei. etter mangel på svar tenkte jeg kanskje å være litt mere klar. Jeg er ute etter en pc som jeg kan game på uten å sprenge budsjettet totalt. Punktene mine er: 1. jeg har ikke tenkt å overclocke. 2. Jeg vil ha komponenter som passer bra i lag. 3. er hovedkortet/kabinettet framtidsrettet nok til at jeg kan skifte ut prosessor/ram/3dkort etter noen år når pcen bynner å bli utdatert? noen råd når det gjelder mine 3 kriterier? Edit: jeg er også villig til å tøye prisen litt om det skulle bety jeg får en bedre pc for ikke så veldig mye mere penger Endret 10. juni 2013 av All Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Hvis du ikke skal overklokke, kan du spare ca kr 600 ved å velge HK med H87 chipset og prosessor som ikke er K-versjon. Du vil klare deg fint med stock kjøler. Skjermkort og ram kan du bytte når du vil. CPU må oppgraderes til annen CPU på samme sokkel (1150). Lenke til kommentar
All Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Hei. takk for tilbakemeldingen. etter litt research så merket jeg at i5 4670K er laget for overclocking ja. så erstattet den med I5 4670. Har du noen eksempler på gode hovedkort med H87 chipset? Edit: kan jeg bruke denne strømforsyningen jeg har fra en gammel pc på den nye? http://shop.itum.no/Powersupply-750W-Blacke-ATX-EPSe-140mm-Fane-8xSATAe-SLI-CORSAIR/cat-p/c/p1705533 Endret 10. juni 2013 av All Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Du kan bruke den gamle strømforsyningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå