SukmaiDik Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Jeg så i vinduskarmen 100vis av små sorte larver i dag morges. Det var flest av dem rundt et produkt fra DX som jeg fikk for over en måned siden, kan dette være innsekter fra Kina?? (Friker ut!!!) Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 drukn dem i malingsfjerner og sett fyr på dem... men det er vel litt extremt... +brannfare.... bare malingsfjerner... ingen flammer... FIRE BAD! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Hvis dette er insekter fra en annen del av verden og de ser ut til å trives i Norge, kan det faktisk være litt alvorlig. Jeg ville kontaktet Mattilsynet. 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 "Mine innlegg" dette virker spennende, ta bilder asap! Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Hvis dette er insekter fra en annen del av verden og de ser ut til å trives i Norge, kan det faktisk være litt alvorlig. Jeg ville kontaktet Mattilsynet. Hadde jeg ikke giddet, ta noen bilder. og kverk de. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg tolket førstepost som at de hadde kommet med en pakke fra DX, men ved andre gjennomlesning kan det ha vært en misforståelse. Spray dem med insektskverk. Lenke til kommentar
SukmaiDik Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 hva slags produkt fra dx ? En butanlighter: http://dx.com/p/honest-adjustable-flame-butane-jet-torch-lighter-19321Jeg kverket dem, så jeg fikk ikke tatt noen bilder. Men de hadde en veldig tynn tråd litt rundt om kring. De var veldig små, for at man skal kunne fått sett noen detaljer måtte man brukt mikroskop, veldig små Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 bestilt sikkert 200-300 pakker + ifra Kina siste par årene aldri opplevd noe slikt, kan være de kom fra et sted pakken har ligget ? DX bruker jo lang tid på leveringer så de burde ikke ha overlevd. pass på at det ikke har drysset noen larver et annet sted,hehe. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 bestilt sikkert 200-300 pakker + ifra Kina siste par årene aldri opplevd noe slikt, kan være de kom fra et sted pakken har ligget ? DX bruker jo lang tid på leveringer så de burde ikke ha overlevd. pass på at det ikke har drysset noen larver et annet sted,hehe. Små-kryp kan overleve det utroligste. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 I slike tilfeller bør man legge dyret i et glass og sende det til noen som har peiling.. Eksmepelvis Folkehelseinstituttets skadedyravdeling. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Fikk selv et sinsekt i pakka sistgang jeg kjøpte noe fra kina, dog var ikke dette insektet i live så jeg kastet det i do. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå