DoffyCK Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hvordan påvirker sekulariseringen de kristne etiske verdier i det moderne Norge? Lenke til kommentar
tole Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Har du fått en skoleoppgave og er litt lat ? Les deg litt opp på sekularisering så ser du hva det handler om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Begynner å bli gal av å se så mange tråder om folk som trenger hjelp med lekser.. Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 det er disse eksamenstider vet du Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Ser for meg at TS har eksamen i morgen. Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Med tanke på at Norges befolkning har vært blant verdens mest sekulariserte i flere år, kan jeg ikke si at sekulariseringen vi knapt ser i dag påvirker de kristne etiske verdier i særlig grad. Det eneste jeg kan si på stående fot er at kirken er tvunget til å ha større aksept for LGBT-folk pga. større aksept i samfunnet ellers for skjeive. 1 Lenke til kommentar
DoffyCK Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 eksamenoppgave ja Var egentlig ferdig, men tenkte kanskje jeg kunne få flere synspunkter til min problemstilling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå