ImSoBlonde Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hej Jeg har innrykk til førstegangstjeneste i august. Har kommet inn på Setermoen, men ønsker nå av ulike grunner å heller tjenestegjøre på Østlandet (Vil gjerne prøve meg på KESK). Tenkte å høre her før jeg ringer inn og spør om det er mulig å bytte nå, rett før innrykk. Kunne om mulig ventet med tjenestegjøringen til vinter 2014. Vet noen noe om dette? Lenke til kommentar
Feeky Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Eneste måten du finner ut det på er ved å ringe, men tviler nå på at du får bytta. KESK er jo uansett såpass populært at det skal nok veldig mye til for å komme inn der nå. Setermoen er et bra sted det. Norges nest beste leir etter Rena etter min mening. Hvilken bataljon har du kommet inn i om jeg tørr spørre? Lenke til kommentar
ImSoBlonde Skrevet 9. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2013 Har kommet inn i Panserbataljonen. Får ringe inn i morgen, selv om jeg selv også synes det virker håpløst å få byttet nå. Takk for svar! Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Ta kontakt med den lokale TMOen deres, ATV eller BTVen. Disse kan henvende deg til p-offen og lage en vurderingssak på hvorvidt du vil bli forflytta. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Never mind, det jeg skrev er når du er kommet på avdeling.. xD Lenke til kommentar
-Longva- Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Ring Vernepliktsverket og spør. Men anbefaler Panser på det sterkeste. Et helt fantastisk år! 1 Lenke til kommentar
ImSoBlonde Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Ringte istad og kom til en særdels sint dame og fikk blankt nei på alt jeg spurte om, så får prøve å ringe igjen i morgen og satse på å møte en hyggeligere person. Eneste som var mulig var tydeligvis Garden, og det er ikke særlig aktuelt. Lenke til kommentar
Warrior350 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Trur ikke det går uansett avdeling.. Jeg er innkalt til KESK januar 2014, og ringe her om dagen for å høre om jeg kunne komme inn i august til KESK, men det var helt stappa i alle avdelinger fikk jeg beskjed om. Så trur vi begge bare må smøre oss med tålmodighet. Men lykke til hvertfall! Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Ringte istad og kom til en særdels sint dame og fikk blankt nei på alt jeg spurte om, så får prøve å ringe igjen i morgen og satse på å møte en hyggeligere person. Eneste som var mulig var tydeligvis Garden, og det er ikke særlig aktuelt. Ringte du igjen? Lenke til kommentar
ImSoBlonde Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 Ringte du igjen? Ja, denne gangen var det en veldig hyggelig fyr. Han sa også at eneste mulighet var Garden, da KESK er noe for drop-out fra en annen bataljon (husker ikke hvilken), og at det egentlig er Troms som er den store militærarenaen. Så da forblir jeg i Panser. Lenke til kommentar
DeiligKake Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 August-konten i kesk tar bare inn dropouts fra fallskjermjeger. Januar-konten er the way to go hvis du ikke er gira på opptaket som fallskjermjeger først. Lenke til kommentar
ImSoBlonde Skrevet 23. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2013 Tenkte jeg skulle la være å lage ny tråd (har allerede spammet ned forumet ), så jeg bare stiller et raskt spørsmål her: Hvem kontakter jeg og hvordan for å avlyse førstegangstjenesten? Er kvinne. Lenke til kommentar
Greasy Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 ring 03003, da kommer du til Vernepliktsverket Som kvinne kan du forresten gi deg når som helst under rekrutten, så du kan teste ut militæret og gi deg om det ikke skulle være noe for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå