Gabriel Shear Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg går nå andre året på salg og service (VK1), og har lyst til å gå på almenne påbygging i Bergen til neste år. Jeg bor i Sogn og Fjordane, og lurer på om jeg kommer lengre ned på ventelista siden jeg bor i et annet fylke?? Eller har det KUN med karekterer å si? Regner med jeg klarer et snitt på litt litt over 4.. 4,5 eller no.. Noen som kan si noe om det? Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Men jeg har et spørsmål til deg!!!! Jeg er snart ferdig med en internett side... Kun skapt for at elever fra laksevåg videregående skole kan selge og kjøpe brukt bøker. Via siden min, tror du det vil funke eller????? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Btw man utd ER den beste i england. Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Blir det ikke litt vel off topic nå? Arsenal_RULES: Du har da allerede startet en tråd om dette, har du ikke? For å svare trådstarter, så er jeg ganske sikker på at det kun er karakterene som teller, men du kan jo spørre rådgiveren på skolen din. Han/hun vet det sikkert. Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Hehe.. Jo, jeg får spørre rådgiveren på skolen.. De vet vel sånt :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå