Mr D Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Jo, men mener å huske at det noen ganger tar litt tid før den kommer. Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 9. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2013 Jeg bestilte 11 datadeler rundt 19:30, og har enda ikke mottatt noen ordrebekreftelse. Er det normalt? Lenke til kommentar
Neckrick Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Nei. Du SKAL få ordrebekreftelse i samme øyeblikk du bestiller. Jeg har ihvertfall ikke opplevd noe sånt den ene gangen jeg bestilte derfra. Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Nå ble jeg skeptisk. Delene skal bli sendt i dag (bestilte express), og da lover de en leveringsbekreftelse... Får ta en telefon dit om den ikke havner i innboksen min da... :/ Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 De hadde visstnok tekniske problemer, har fått både ordebekreftelse og leveringsbekreftelse nå. Dette blir heftig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå