Kaim Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Jeg har en Samsung S2, og har nettopp kjøpt meg en HTC One. Jeg skulle helst hatt tatt back up, eller et eller annet, slik at jeg kjapt og enkelt kunne lasta ned / gjenoppretta apps som jeg har på S2 over på min HTC One. Å legge alt over på eksternt minnekort hjelper jo ikke da HTC sin ikke har mulighet for eksternt minne... Noen som har noen gode forslag? Takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Sett opp HTCen med samme google konto som S2en. Gå inn på Google play og velg mine apper. Da kan du laste ned alle kjøpene i ro og mak. Gratis. Hvis du i tillegg synker begge telefonene mot samme google konto kommer kontakte ovet uten at behøver å løfte en finger. Lenke til kommentar
Kaim Skrevet 9. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2013 Jeg skal fortsatt beholde S2'en som jobbtlf, og HTCen som privat, så jeg har bestilt tvilling SIMkort. Vil det fortsatt la seg gjøre å legge over alt på HTCen samt som det beholdes på S2en? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg skal fortsatt beholde S2'en som jobbtlf, og HTCen som privat, så jeg har bestilt tvilling SIMkort. Vil det fortsatt la seg gjøre å legge over alt på HTCen samt som det beholdes på S2en? Overhodet ikke noe problem. Jeg har hatt oppimot ti androider knyttet til samme Google-konto. Logg inn på play.google.com så har du full oversikt over hva som ligger på, og hva som kan installeres på de forskjellige androide'ene. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Helium (tidligere Carbon) lar deg ta backup av det meste på telefonen din. Første app av sitt slag som ikke trenger root: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.koushikdutta.backup Lenke til kommentar
Kaim Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Helium (tidligere Carbon) lar deg ta backup av det meste på telefonen din. Første app av sitt slag som ikke trenger root: https://play.google....hikdutta.backup Hvordan fungerer det å ta back up av apps'ene dine, med denne appen, da HTC kun har innebygd minne? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Har ikke brukt den selv, men slik jeg har forstått det kan du ta backup til nettskyen (Dropbox osv). Du får teste og se. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Du backer opp all appdata til internminnet, flytter denne backupen til PCn din, og så kan du restore på S2en. Med Helium. Driver selv og backer opp as we speak siden jeg skal kjøre en factory reset straks. Fordelen er jo såklart at du ikke mister feks savegames og progresjon i spill, swiftkey trenger ikke læres opp på nytt, osv osv osv. Hadde drept en baby hvis jeg måtte starte Final Fantasy III på nytt igjen (er fem cm unna siste bossen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå