Madridista1212 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 hvordan få den cd spilleren til å sitte fast ? tar den helt inn, men den dett ut igjen. også skal jeg fylle olje på bilen, hvor skal jeg fylle ? ikke le er det der jeg har tegnet rødt rundt ? Lenke til kommentar
hean Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Ja, du fyller olje der du har rammet rundt med rødt. Spilleren sitter trolig ikke fast fordi den mangler tyverisikringen som holder den fast. Før man dytter i spilleren skal en metallramme monteres som man fester ved å bøye til siden en del av utstansingene på platen. Når spilleren da dyttes inn skal den holdes fast av mothaker i rammen. Vil tro at rammen din faktiks trolig sitter rundt spilleren, løsne den og feste den først før du setter spilleren på plass. 2 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 9. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2013 ok, takk for svar ja den metallrammen er sitter rundt spilleren, skal ut å fikse nå Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Husk at du ikke skal fylle mer olje enn at det akkurat rekker opp til max-merket på peilepinnen! Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 9. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2013 Husk at du ikke skal fylle mer olje enn at det akkurat rekker opp til max-merket på peilepinnen! ja det vet jeg ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå