eddott Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Jeg har i dag et OneCall Faktura abonnement til 49,- som inkluderer 120 ringeminutter, 90 SMS og 50 MB data. Grensene på ringeminutter og SMS er jeg som regel langt innenfor, mens det krever en del innsats for å holde seg under grensen for data. Derfor vurderte jeg å bestille en datapakke på 120 MB til 39,- i tillegg fra OneCall. Men litt undersøkelser viste at Telipol har et Telipol Mini abonnement til 39,- som inkluderer 75 ringeminutter, 75 SMS, 5 MMS og 5 MB data. I tillegg har de en datapakke Surf 500 til 49,- som inkluderer 500 MB data. Telipol støtter dessuten BankID og har Telenor dekning. Prisen blir lik, men hos Telipol får jeg mye mer data enn hos OneCall. Men Telipol er et selskap jeg aldri har hørt om. Er det noen gode grunner til at jeg bør holde meg unna dem? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Her håper jeg det kommer erfaringer, for Telipol har også for min del en del aktuelle abonnement og pakker :-) Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Har snakket med diverse folk som har hatt Telipol, og har ikke fått noe intrykk av at de har vært misfornøyde, men samtidig ikke noe om at de har vært fornøyde heller. Virker som en helt grei opperatør hvis du har litt utenom det vanlige forbruket. Lenke til kommentar
reking Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Synes det fungerer bra, de har samme dekning som Telenor og det er egentlig alt jeg trenger. Lenke til kommentar
Gutt25 Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Vurderer 2GB pakken deres den dag i dag, er dette selskapet greit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå