felge Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Ey tenker på å kjøpe meg vannkjøling men lurer på kor masse det bråker ?? radiator støy osv ? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Ey tenker på å kjøpe meg vannkjøling men lurer på kor masse det bråker ?? radiator støy osv ? Det bråker så mye det vil at du skal bråke. Lenke til kommentar
felge Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Hmm så det bråker mindre enn luftkjøling ?? eller bråker det som ****** av radiatoren ?? kunne jeg har fått cpu en til å kjøre på 25* på load ? :o Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Hmm så det bråker mindre enn luftkjøling ?? eller bråker det som kjøss av radiatoren ?? kunne jeg har fått cpu en til å kjøre på 25* på load ? :o Ja, det kan bråke mindre enn luftbaserte løsninger. Det kan også bråke mer. Radiatoren bråker ikke i det hele tatt, det som lager støy er viftene på radiatorene og til dels vannpumpen. 25 grader load går vel an, men da skal du sitte med et dyrt oppsett i et kaldt rom. Lenke til kommentar
felge Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 okey ! Tror det holder med det jeg har nå,, SLK 800 med delta kjører på en 30 grader har viftestyring og ! tror jeg venter til jul med vannkjøling Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 okey ! Tror det holder med det jeg har nå,, SLK 800 med delta kjører på en 30 grader har viftestyring og ! tror jeg venter til jul med vannkjøling OK. Disse 30 gradene, er de målt med ordentlig måleutstyr? Lenke til kommentar
Snatch Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Danger Den Maze bråker ikke, det er det viften til radiatoren og pumpen som gjør Lenke til kommentar
felge Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Neh målt i si soft sandra 2003 professional og i easy tune 4 ! :wink: Lenke til kommentar
johanhs Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Danger Den Maze bråker ikke, det er det viften til radiatoren og pumpen som gjør Så det er viktigst å kjøpe en pumpe som ikke bråker for å få et mest mulig støysvakt system??? Vifter finner en alltids noe stillegående, ihvertfall hvis en bruker en radiator med plass til to 120mm vifter og har frie utluftingsveier ut av kabinettet... Noen som har noen tips for stillegående og ikke kjempedyre pumper? Hvor mye støyer en pumpe(dBa)? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Neh målt i si soft sandra 2003 professional og i easy tune 4 ! :wink: 30 grader? Du er selvfølgelig klar over at den temperaturen ikke er korrekt på en flekk?!? DrE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå