lars143 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Heisann jeg har sector alarm i et hus som jeg ikke ser noe vits i å ha alarm ettersom det står tomt. Men om jeg sier opp abonnementet, vil brannvarslerne slutte å fungere ? eller ville de fortsatt hyle om det skulle brenne ? takker for svar Lenke til kommentar
Teza Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Kjenner ikke systemet, men vil tro de hyler som vanlig, dog vil det ikke gis automatisk beskjed til Sector Alarm, så brannvesen vil ikke bli varslet. 1 Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Hvis huset står tomt spiller det jo liten rolle hvor mye brannvarslerne lokalt hyler, når det ikke er noen som kan høre det... Uten abonnement går det jo som allerede nevnt heller ikke varsling til alarmselskapet og videre til brannvesenet. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) Hadde sånn anlegg før og med avsluttet abonnement en god stund. Det virker som før alarm (lyd) messig både innbrudd og røyk , men diagnose sjekk alarm lys/kode feil da den ikke hadde "telefonlinje" lengre. Og selv om huset er tomt vil nok brannvesen bli varslet om du har naboer i relativ avstand. De sirenene/alarmene de bruker lyder noe helt jævelig og man får nervesammenbrudd om de forstsetter uten å bli slått av. Endret 15. juni 2013 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå