Shurican Skrevet 9. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2013 Etter at jeg tok ut grafikkortet for å blåse vekk støv, har vifta og temepraturen gått i været. Når jeg skrur på pcen starter vifta på 100% og 2/3 ganger har jeg ikke fått tilgang til viftestyringa/temperatur på control centeret men alt annet. Når jeg tokk kortet fra hverandre for å ta vekk støvet la jeg merke til grå "leire". Er dette kjøle pasta av noe slag som jeg må legge på hver gang jeg tar den fra hverandre? Lenke til kommentar
ASPnZNIPP Skrevet 9. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2013 kan virke som at du har dårlig kontakt mellom kjøleren og kortet.. da må du nok kjøpe ny kjølepasta (tror jeg) vent å se hva de litt mer erfarne sier før du kjører på Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2013 Den grå leira du så var kjølepasta ja, og den bør byttes hver gang du tar av kjøleren for å hindre luftbobler. Lenke til kommentar
Shurican Skrevet 9. juni 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2013 (endret) Noen som har forslag til en bra kjølepasta? Endret 9. juni 2013 av Shurican Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 10. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2013 Hvilket kort har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå