Husetvethavet Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Revemor Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Eit vakkert bilete av revemor i miljø! Fin positur og flott blikk på reven. Magnar 1 Lenke til kommentar
KreativKrabat Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 God bruk av 'negative space' rundt reven og en diskret vignett. Bakgrunnen er ikke rotete, men grønn og homogen. Sentralt plassert blikkfang fungerer godt her. Jeg liker spesielt godt at man nesten kan skimte et ansiktsuttrykk hos reven samt øyekontakten. Veldig godt fanget! 1 Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Veldig fint uttrykk 1 Lenke til kommentar
Husetvethavet Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Tusen takk for hyggelige OG konstruktive tilbakemeldinger. Har lenge lett etter et sted hvor det ikke bare telles "likes" men hvor man kan få vite hva man har gjort rett og også hva som kunne vært gjort bedre. Gleder meg til fortsettelsen! Lenke til kommentar
KreativKrabat Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Et forslag: jeg synes også det fungerer hvis man beskjærer hver side slik at bildet blir kvadratisk (med reven i midten). Ikke nødvendigvis bedre, men et litt annet uttrykk - mer fokus på reven. Smak og behag. 1 Lenke til kommentar
Husetvethavet Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 Må prøves Er ikke så god på kvadrat... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg