Gå til innhold

Al-Qaida VS. Israel Hvem har ødelagt flest liv?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Al-Qaida ER en terroristorganisasjon og det ikke er noe tvil om. Israel derimot bruker alle sine midler til å beskytte sine innbyggere ved svarer alle angrepene fra Gaza med samme mynt. Det med at Israel defineres som en stormakt og har kontroll over hele området betyr ikke at de er nødvendigvis "the bad guys". Men samtidig må vi ikke overse faktumet at palestinere prøver å kjempe for sine områder som er nå i ferd med å forsvinne og dermed har de ikke noe å tape ved å bruke ekstreme midler.

Hvem har ødelagt fleste liv, er det vanskelig å svare på. Al-Qauida har ødelagt utallige mange liv DIREKTE i sine terroraksjoner for å spre frykt og sine buskaper, mens Israel kjempet/r for sine landområder og har dermed ødelagt mange liv INDIREKTE i den forstand at de har jaget bort mange palestinere. Presiser hva du legger i "ødelegge liv".

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke? :p

1167086698354-620x397.jpg

Lykkelig gift.

Dessuten ifølge serier/filmer etc så er jødene ekstremt lei at døtrene ikke er sammen med jøder.

Tror nok de ville sett mer sånn ut....

Jeg foretrekker fredelige folk, tåler hverken Terrorister eller Ekstreme israelere.

IMG_1770_zps4e19b83e.jpg

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Lykkelig gift.

Dessuten ifølge serier/filmer etc så er jødene ekstremt lei at døtrene ikke er sammen med jøder.

Tror nok de ville sett mer sånn ut....

Jeg foretrekker fredelige folk, tåler hverken Terrorister eller Ekstreme israelere.

Feste ikke kopulere! Tv-serier og filmer er ofte preget av mye drama og gjenspeiler ikke virkeligheten hele tiden. Er jøde selv og tro meg foreldrene mine bryr seg ikke om jeg er samme med en "ikke-jøde", snakker for mange andre!

Lenke til kommentar

Feste ikke kopulere! Tv-serier og filmer er ofte preget av mye drama og gjenspeiler ikke virkeligheten hele tiden. Er jøde selv og tro meg foreldrene mine bryr seg ikke om jeg er samme med en "ikke-jøde", snakker for mange andre!

Skrev ikke kopulere.

Har ingenting imot jøder, men har mindre til overs for staten Israel, og liker selvfølgelig ikke terrorister i Al-Qaida heller.

Å diskutere hvem som har drept flest synes jeg også er tull.

Lenke til kommentar

Tåpelig spørsmål siden Israel er langt større og har dermed langt flere gode handlinger og dårlige handlinger. Om du bare teller antall menneskeliv Frankrike og Al Quida har ødelagt så får nok Frankrike flest.

Det er ikke fordi Frankrike er verre enn Al Quida, men fordi Frankrike er større og har dermed flere gode og dårlige hendelser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...