Gå til innhold

Al-Qaida VS. Israel Hvem har ødelagt flest liv?

Anbefalte innlegg

Hvem du ville invitert på en svineribbe da. Ingen av dem spiser jo svin. :)

Ingen! Som sagt er en terrorist en terrorist uansett om vedkommende heter Osama bin Laden eller Ariel Sharon. En terrorist er en terrorist uansett om vedkommende heter Mullah Omar eller Benjamin Netanyahu. En terroristorganisasjon er en terroristorganisasjon uansett om den kaller seg Al-Qaida eller IDF. Og en terroristhandling er en terroristhandling uansett om det dreier seg om å styrte fly inn i skyskrapere eller skyte raketter inn i boligblokker.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe

Vennligst ha litt logiske argumenter

Påstanden/ytringen er full av indirekte argumenter/momenter, som en ville faktisk ha sett om en har kunnskaper om samfunnene de lever i. Ikke at jeg akkurat hadde forventet at du hadde det, men du kunne jo overrasket positivt.

Det blir jo en latterlig tolkning ettersom muslimer som ledere og medlemmer av Al-Qaida ikke drikker alkohol...

Fest=alkohol, er vel strengt tatt en gedigen logisk feilslutning. Prøv igjen.

Endret av norskgoy
Lenke til kommentar

Som blir brukt som friplass for rakett-avfyring, ja. - Det hele koker ned til at noen mener at Israel skal leve med at det faller raketter over byene deres i ny og ne.

Hadde jeg bodd i Israel, hadde jeg også krevd at rakettangrepene stoppet, hadde ikke du?

hadde jeg levd i palestine, hadde jeg også krevd på at tortur på min befolkning stoppe, plyringdring av mine landets ressurser stanse, hadde ikke du?

hvordan skal jeg gjøre det egentlig når min fiende holder meg i fattigdom og får støtte fra en supermakt :)

Endret av EzioAuditoreDaFirenze
  • Liker 2
Lenke til kommentar

hadde jeg levd i palestine, hadde jeg også krevd på at tortur på min befolkning stoppe, plyringdring av mine landets ressurser stanse, hadde ikke du?

hvordan skal jeg gjøre det egentlig når min fiende holder meg i fattigdom og får støtte fra en supermakt :)

Så, hvordan forklarer du da fattigdommen i Syria,Jordan og resten av landene i Levanten?

Lenke til kommentar

Som blir brukt som friplass for rakett-avfyring, ja. - Det hele koker ned til at noen mener at Israel skal leve med at det faller raketter over byene deres i ny og ne.

Nei, det var ikke avfyringsplasser for raketter jeg snakket om. Jeg snakket om sivile boligblokker med sivile palestinere. Igjen, vil da eksempel?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis man aktivt dreper folk så er man jævlig kjip, og jeg tror ikke man trenger å velge seg noen favoritt i noen konflikt. Dem suger alle.

En eller annen jævel må komme og promotere ekte fred og jeg skal støtte han, i den verden her har ikke det skjedd siden Ghandi.

Endret av Shrooms
Lenke til kommentar

Og ettersom alle sider med nok makt ikke er interessert i å høre på dem som snakker om fred, hvem skal det liksom være? Fordømmelser og fredsforsøk fra bla. FN, Frankrike, Tyskland og Russland samt enorme demonstrasjoner over det meste av verden fungerte jo glimrende i år 2003 da USA truet med å angripe Irak...

Lenke til kommentar

Jeg hadde nok holdt meg unna alle steder hvor raketter ble avfyrt. Plyndring av ressurser?

Ikke undervurder palestinerne, de trenger ikke holdes i fattigdom, det klarer de fint selv.

Lenke til kommentar

Ikke undervurder palestinerne, de trenger ikke holdes i fattigdom, det klarer de fint selv.

Ja, det er sånn det fungerer. Palestinere klarer ikke å være rike, mens derimot land som Israel og Saudia-Arabia er kjemperike. Kan vi se noen sammenheng her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...