LAEN Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Liten Danseflue som suger nektar fra en Margerit. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
3l33t3 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Jeg går ut ifra at dette er en danseflue, men går det an å komme noe nærmere? Det har vært mange av dem i Prinsdalsenga i hele mai og jeg har ofte fått se hvordan hannene tilbyr hunnene en "bryllupsgave" i håp om å få pare seg med henne. I de fleste tilfellene har hun akseptert gaven, men enkelte av frierne har blitt forsmådd. Kanskje har gaven vært for liten. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 (endret) Oi - praktfullt Av de tre versjonene ville jeg gått for v2, men snudd det til høydeformat Endret 9. juni 2013 av Astrid E. Saltveit Lenke til kommentar
KreativKrabat Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Godt makro-bilde! Jeg liker best v1 og v2 (sistnevnte bør for øvrig snus til portrett-orientering). V3 har for mye 'negative space' som jeg ikke synes bidrar så mye til bildet i dette tilfellet. Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 9. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2013 Takk for kommentarer Jeg har lastet opp 3 nye bilder av "Danseflue som suger nektar fra en Margerit" der et av bildene er snudd i høydeformat. Grunnen til at jeg ikke bruker bilder på høykant som bilde 1 er at oversiktbilde i Bildekritikk da vil bli klipper oppe og nede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg