Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Snart 18 glad i damer å skal handle bil

Anbefalte innlegg

Hei! er snart 18 å skal kjøpe meg bil. Ser etter en pickup.. tenkte å bruke ca. 100- 150 tusenn. (noen tips å erfaringer med lån/leasing?) Vil ikke ha en kjedlig gammel bil uten noe ekstra utstyr. gjerne kufanger å bøyle på planet med litt gromme felger og dekk om det skal være en litt eldre bil. syntes det kanskje blir litt lite med 2 seter (hva mener dere)? bilen må være driftsikker, å ikke ha gått overdrevet langt.

Legg gjerne til linker og tips!

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som hovedregel vil jeg si: kjøp så ny bil som overhode mulig! Da med tanke på kollisjonssikkerhet, km-stand, garanti etc.

Siste generasjon Mitsubishi L200 kom i 2006 og den hadde det meste på plass allerede da. Disse vil du få fra ca 130.000kr og oppover m/ca 150-180.000km på tellerverket. Personlig synes jeg denne er småtøff, modig av Mitsubishi å komme med denne..de fleste pick-uper så med ett gamle ut.

Nissan Navara er nok en bedre bil å kjøre, har langt sterkere motor etc. Men denne fikk stryk-karakter i krasjtest pga bl.a. airbagene ble utløst for sent. Den oppnådde da (i 2008) den dårligste poengsummen i NCAPs historie (1 sjerne)..bilen ble oppgradert og fikk da 3 stjerner (L200 har 4 stjerner).

Kan sjekkes ut på www.naf.no

Lenke til kommentar

Noen steder kjører de flotteste damene pickup sjøl. Mens de som lar seg imponere av BMW kan ikke så mye mer enn å tygge tyggegummi og smøre seg med altfor mye sminke.

Da er vi enige !

Nå er jeg enig med deg, men feil type jenter ifølge hvem? deg?

Folk er forskjellige ;)

Til TS, hva med en relativt ny Toyota HiLux?

Link på en aktuell hilux? Det jeg har vært mest på utkikk etter

Noe slikt hadde vel passet deg. Da kan du bruke resten av pengene på Rohypnol.

WTF-2009-05-27-Kidnapper-Van.jpg

Å hvor bille du med dette bilde?

Lenke til kommentar

Jeg linket til en bil som sikkert gir deg mer enn nok oppmerksomhet. Den passer deg nok godt forsikringsmessig også.

Forsikrings messig? Kjører jeg så dårlig da?

Hva med : http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=42030868

Litt over budsjettet men med kufanger og meget lav km

Tusen takk! Endelig en som hjelper till! :D

Som hovedregel vil jeg si: kjøp så ny bil som overhode mulig! Da med tanke på kollisjonssikkerhet, km-stand, garanti etc.

Siste generasjon Mitsubishi L200 kom i 2006 og den hadde det meste på plass allerede da. Disse vil du få fra ca 130.000kr og oppover m/ca 150-180.000km på tellerverket. Personlig synes jeg denne er småtøff, modig av Mitsubishi å komme med denne..de fleste pick-uper så med ett gamle ut.

Nissan Navara er nok en bedre bil å kjøre, har langt sterkere motor etc. Men denne fikk stryk-karakter i krasjtest pga bl.a. airbagene ble utløst for sent. Den oppnådde da (i 2008) den dårligste poengsummen i NCAPs historie (1 sjerne)..bilen ble oppgradert og fikk da 3 stjerner (L200 har 4 stjerner).

Kan sjekkes ut på www.naf.no

Takk for svar. Noen med erfaring fra disse modellene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...