Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir du stiv når du vil?

Anbefalte innlegg

Som topic sier, når du vet du skal ha sex, blir du stiv med en gang?

Jeg blir ikke stiv i det hele tatt nå jeg skal ha sex, da må jenten enten runke eller suge meg for å få den opp, men jeg har fått inntrykk av at de fleste gutter blir stive med en gang, og ikke trenger forspill?

Hvordan er akkurat du, blir du stiv med en gang, eller må jenten ta på deg for at du skal få den opp? Anonym poster: 4acca5911f5e05567c7309beede29e17

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er kanskje ikke den rette å spørre. Men hvis jeg vet at det blir mekanisk sex som ikke trigger min lyst, så blir ikke jeg stiv. Må til og med streve hardt for å bli stiv når hun hjelper til med å få han opp.

Etter det jeg har erfart, så ligger det meste i hode, men man kan ikke forandre den man er helt uten videre.

Lenke til kommentar

Jeg er selvfølgelig ikke riktig person til å svare, ettersom jeg er jente, men for kjæresten min holder det ihvertfall at han kan/skal/vil ha sex med meg. Jeg trenger ikke se på ham.

Dette er selvsagt individuelt. Jeg vet ikke om det kan «trenes opp» på noen måte.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det varier veldig på hvor kåt jeg er i forkant, men som oftest er det liv i lillemann før jeg har fått av meg klærne. Men det har også hendt at jeg ikke har klart å få den opp selv med mye prøving fra jenten sin side, men det skal sies at det også har vært mye alkohol inni bildet da, pinlig er det uansett.. :p

Lenke til kommentar

Men hvis jeg vet at det blir mekanisk sex som ikke trigger min lyst, så blir ikke jeg stiv. Må til og med streve hardt for å bli stiv når hun hjelper til med å få han opp.

Etter det jeg har erfart, så ligger det meste i hode, men man kan ikke forandre den man er helt uten videre.

Enig. Hvis sex er noe spennende og godt, burde de fleste gutter være i stand til å få den opp lett som bare det, akkurat som jenter burde bli fuktige. Hvis sex derimot blir mer en "plikt", noe man gjør bare for å gjøre det, og man tar en kjappis om dagen i misjonærstilling kan det sikkert bli kjedelig i lengden, og man får kanskje større problemer med å få den opp. Da kan man enten gjøre noen grep mentalt, finne ting som gjør deg kåt og tenke intenst på dem eller lignende, eller så kan man prøve å sprite opp sexlivet litt. :)

Mitt svar er; ja, jeg blir stiv, og nei, hun trenger ikke å ta på meg for at jeg skal bli stiv.

Endret av Lucre
Lenke til kommentar

Jeg har også et spørsmål: Kjæresten min får den opp når vi begynner å kose litt, men han må runkes/suges i minst noen minutter før den er stiv nok til å penetrere. Er dette vanlig, eller er han ikke så veldig kåt likevel? Anonym poster: e6f97d1345efc3af86e03026ada1f955

Kanskje han er litt nervøs?

Lenke til kommentar

Jeg har også et spørsmål: Kjæresten min får den opp når vi begynner å kose litt, men han må runkes/suges i minst noen minutter før den er stiv nok til å penetrere. Er dette vanlig, eller er han ikke så veldig kåt likevel? Anonym poster: e6f97d1345efc3af86e03026ada1f955

Det er ikke uvanlig.

Men så spørs det jo hvordan dere gjør ting også. Om forspill tar lang eller kort tid kan ha noe å si. Man kan ikke hisse seg opp på 5-øringen, det samme gjelder ved å holde på ereksjonen over lang tid.

Lenke til kommentar

kommer helt ann på. noen ganger står den som en flaggstang, og andre ganger må det litt mer hygging til først.

for meg virker det som det er kobla mer til følelser, og ikke bare mekanisk. trur f.eks ikke at jeg kunne hatt one night stand av den grunnen.

Lenke til kommentar

Ser det er mange 17-årige gutter som har svart her. ;)

Dette varierer fra mann til mann, og etter hvert som man blir eldre er det ikke slik at den spretter opp på kommando lenger. At den ikke står med én gang betyr bare at du kan slappe av og nyte at hun tafser og klår med fingre og munn og varmer deg opp. Ikke bare jenter som synes forspill er digg.

Anonym poster: b372bbfa273280c2931b8b5a42569878

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...