Lasse Lindgren Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hegremor med unger Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Ænnå et fint familiebilde av hegre med unge God søndag Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Enda bedre! :D Må bare si at dette er kanskje den flotteste fuglen jeg vet. Jeg kan fortelle at det kan gå hardt for seg i et slikt rede - disse fuglene får gjerne tre unger - en unge mer enn det er mulig å fostre opp - og den svakeste risikerer hardt og brutalt å bli skjøvet ut over kanten av de to sterkeste. Ikke så greit der ute i dyrenes verden heller, altså. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 (endret) Virkelig vakkert! Rørende også Kjempeheldig med komposisjon. Er det to unger? Ser den bakerste har mer hvitt på brystet. Kanskje forskjell på hann og hunn? Endret 9. juni 2013 av Jentungen1 Lenke til kommentar
Lasse Lindgren Skrevet 9. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2013 Hei . Er to unger jeg har greid og få øye på så langt . Hva som er forskjell på han og hunn vet ikke jeg . Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Det skal ikke være forskjell på hunn og hann - her er det sikkert lys og skygge som spiller oss et puss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg