EosM4 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Huset i fjellet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Artig bilde av ett spesielt bygg, kunne være moro å høre hvor dette bildet er tatt. Ledningen inn til huset kunne vært klonet vekk men den er jo der, så det blir en smakssak. 1 Lenke til kommentar
EosM4 Skrevet 9. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2013 Takk skal du ha jarle. Dette er tatt på Skotfoss, like ved slusene. Tenkte på å fjerne ledningen, men så kom jeg på at den forteller at det er liv i huset. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Takk skal du ha jarle. Dette er tatt på Skotfoss, like ved slusene. Tenkte på å fjerne ledningen, men så kom jeg på at den forteller at det er liv i huset. Enig med deg i dette, syntes bestandig det er artig å vite hvor bildene er tatt.Har lenge tenkt på båtene og slusene på kanalen da det ikke er så langt unna. Tar i mot forslag med glede da jeg ikke er kjent. Send meg gjerne en direkte mail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg