galdurah Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Skulle ikke MOH-AA ha kommet 12 februar? Har forhåndsbestilt det på spillbutikken og har enda ikke fått det. Begynner og bli småforbanna av all ventinga!!!! Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Kjøpte det i dag. Rått! Lenke til kommentar
galdurah Skrevet 14. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2002 Kan tenke meg de ja. Noen som har dårlige erfaringer med spillbutikken.as? Har bestilt der nå, og mailene får jeg tilbake og telefonen er ikke i bruk får jeg beskjed om.... Jæ... drit spør du meg Lenke til kommentar
RNH Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 JEPP JEPP. Fikk det i dag ,forhåndsbestilt fra akers mic! Lenke til kommentar
the_parasite Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Jeg har hat det nå i en 2 uker kansje!! Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Quote: On 2002-02-14 15:52, galdurah skrev:Kan tenke meg de ja. Noen som har dårlige erfaringer med spillbutikken.as? Har bestilt der nå, og mailene får jeg tilbake og telefonen er ikke i bruk får jeg beskjed om.... Jæ... drit spør du meg Jeg har også forsøkt å få kontakt med dem, ingen av mailene de oppgir på sidene fungerer. Ikke engang webmaster. Heller ikke telefonen virker, og Opplysningen finner ingen andre nummre til meg. Lenke til kommentar
galdurah Skrevet 14. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2002 Det lukter litt ugler i mosen ja.... Hadde no håpa å få spelet før ferien min. Må jo ha noko å gjere når ein har fri fra jobb ei veke!! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 jeg bestilte det fra gamesmix.com...Har enda ikke fått d såvidt jeg vet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå