Ovidia2 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Cathrina Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Utmerket arbeid, farger som kler bildet, og flott komposisjon. Du har en stil over bildene dine som kan misunne enhver, Mvh Melvin Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 9. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2013 Det var veldig hyggelig å høre Melvin tusen takk Ha en flott dag videre! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Greymale Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Stil, farger, komp mm. sitter slik som sagt før her. Jeg liker det teatralske uttrykket som går igjen i motivene dine. Regner med at det er du som står for regien:) og at du har en dyktig modell(er) Lenke til kommentar
KreativKrabat Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 (endret) Veldig flott bilde. Jeg er enig i de positive kommentarene ovenfor, så de vil jeg ikke gjenta. Skulle jeg foreslå noen endringer, vil det være å gi litt mer luft over, under, og til venstre for bildet. Det er beskåret ganske tett, bl.a. albuen kommer nærme kanten. Det er interessant at du har valgt å ta bildet i direkte sollys (skyggen på halsen er ganske skarp), men jeg synes det fungerer fint, det er ikke riktig noen skjemmende skygger (du har kanskje brukt reflektor?). Fin detalje med samme rødfarge i kjolen, "BHen", samt stenen i pannen (som muligvis sitter litt skjevt? ). Man kan også skimte samme farge i navle-piercingen. En tilleggskommentar: det er ikke kritikk av bildet, men det ser ut som om modellen er bittelitt anspent, hun har en litt stram sternocleidomastoideus.. Endret 9. juni 2013 av KreativKrabat Lenke til kommentar
40D Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Jeg ser det må være reflektor her, mest på magen. Skulle ønske du fikk fordelt den varme gløden opp mot ansiktet. Jeg er bare på begynner stadiet, men har laget meg en slik reflektor. Dette bildet ditt gir meg lyst til å gå ut å leke med den. Flott!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg