Creature Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Noen som veit kva dette betyr? Eg har sitt litt på forskjellige høytallere og ser det er forskjeller i verdiene i systemene. På Creative 5100 og T5400 ligger det på rundt 80dB, mens på 6700 er den på 75dB, Har dette egentlig noe å si? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Det er nok snakk om signal til støy forhold. Dette gjelder forsterkeren, hvor mye sus og støy som genereres. Høyere tall er bedre. Lenke til kommentar
Creature Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Altså er det om du får suselyd frå høytalarane om du ikkje har noe signal inn eller er det det at lydkvaliteten når ein spiller som blir dårligere? Det seier seg nesten selv at høyere tall er bedre, men er det noen hørbar forskjell mellom 75 og 80 db? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Det seier seg nesten selv at høyere tall er bedre, men er det noen hørbar forskjell mellom 75 og 80 db? Ja, jeg gjør iallefall det. Om du gjør det er en annen sak. :wink: Hørsel varierer jo avhenig av person og "erfaring". Lenke til kommentar
Creature Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Ja, jeg gjør iallefall det. Om du gjør det er en annen sak. :wink: Hørsel varierer jo avhenig av person og "erfaring". Kva er det du forskjellen du høyrer då? Er det meir støy når ein spiller eller er det noe annet, som suselyd når ein ikkje har noe signal inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå