Toalettet Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Hei! Bruker å kaste kattn i veggen når han ikke oppfører seg. (Pisser på gulvet, driter i oppgaver i huset osv), hender det klikker for meg og da knocker jeg ned katten... F.eks med knyttneva... Da blir jo den jævla kattepikken redd. men hva kan man gjøre for å få katten til å glemme vold? fins det bo tabletter jeg kan stappe i dyret? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Ja, faen heller; katter som ikke hjelper til i huset! MIB har en sånn lignerpåenpennblinketing som kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Livdus Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Kanskje du burde lavær å ha katt vis du rager så jævlig som du sier -.- Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) Ja, faen heller; katter som ikke hjelper til i huset! MIB har en sånn lignerpåenpennblinketing som kan hjelpe deg. Laserpeker? E: Nei, du tenker på den derre, memoryflashedinsen såklart! Endret 8. juni 2013 av Metaldude Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Bare arnoldpress den katta, så oppfører den seg. Lenke til kommentar
tole Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Ring 23139250 og hør med dem. De har god peiling på dyr. 3 Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Håper jeg møter på deg en dag, så kan vi se hvor fort du glemmer. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Regner med du er mentalt hemmet og et troll, eneste grunnen til jeg ikke gidder å skrive hva jeg synes om personer som mishandler dyr. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hei! Bruker å kaste kattn i veggen når han ikke oppfører seg. (Pisser på gulvet, driter i oppgaver i huset osv), hender det klikker for meg og da knocker jeg ned katten... F.eks med knyttneva... Da blir jo den jævla kattepikken redd. men hva kan man gjøre for å få katten til å glemme vold? fins det bo tabletter jeg kan stappe i dyret? Veldig enkel problemstilling, og dette løser du slik: la katten få drammen - altså den drammen du slett ikke har særlig nytte av etter det man kan spekulerer i når man tar i betraktning trådens art, og tid på døgnet hvor du har produsert den. Det er ikke katten som skal glemme, det er du som må prøve å huske ... Behøver ikke takke for hjelpen, gleden på min og kattens side Ha en fin dag Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hepp! Dyreplagere er vi ikke noe særlig happy for her i huset. Tråden stenges og TS kan vurdere en tur til psykolog.. Admin. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg