Gå til innhold

Gruppe for gatefotografer?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurer på om det finnes en slags gruppe på f.eks facebook, foto.no eller her på diskusjon, som er dedikert for gatefotografer? Jeg har lett en del rundt, men kan ikke finne noe.

Vet at det er utenlandske, som streettogs critique group på facebook, men hadde vært gøy å ha en norsk en. Der norske gatefotografer (proffe som amatører) kan "samles" og diskutere og dele sine bilder.

Andre som har tenkt det samme?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

larsnl og jeg har laget en Facebook-gruppe for norske gatefotografer og gatefotoentusiaster.

Vi ønsker at gatefotografering i Norge skal bli mer tilgjengelig (gatefotogruppen på foto.no er dessverre litt for godt gjemt bort), og siden mange nordmenn er på Facebook syntes vi det var en passende plass.

Siden heter Norsk gatefoto og finnes her:

http://www.facebook....34137800121490/

Bli gjerne med, og del gruppen til så mange som mulig slik at vi klarer å opprettholde gatefotomiljøet i Norge!

Vi har ikke satt noe krav til publisering av bilder for medlemsskap i gruppen, men det er jo hyggelig om mange deler sine blinkskudd :)

Kritikk og tips til gruppen kan sendes til larsnl eller undertegnede, både her, på foto.no og Facebook.

Sjekk ut siden og bli meg på moroa :)

Øystein

Endret av oysteitm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...