Klossmajoren Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Hey hey alle sammen, jeg har et lite spørsmål til dere denne vakre lørdagskvelden. Mitt spørsmål lyder slik: Når jeg skrur opp og ned volumet på Macen (Ikke pro, eller air) Så kommer som vi sikkert alle vet, denne lille lydeffekten. Er det mulig å fjerne denne? Cheers! Jeg håper alle har en fortreffelig lørdagskveld, og at livet er godt! Lenke til kommentar
Araho Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Systemvalg -> Lyd -> Lydeffekter -> Hak av valget for "Spill prøvetone når volumet endres." 1 Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 8. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2013 Systemvalg -> Lyd -> Lydeffekter -> Hak av valget for "Spill prøvetone når volumet endres." aaaahahaha, nice!! Takk, fant ikke helt fram til den lille boxen tidligere x( Takker igjen Lenke til kommentar
Araho Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Ingen årsak, har tenkt over å få fjernet den selv, men ikke gidda. Tråden din var det som trengtes for å få motivasjon til å gjøre det Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Kan også holde inne shift når du trykker, hvis du ikke vil ha den av permanent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå