Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tiscali overforbruk


Anbefalte innlegg

Fikk denne mailen fra Lindorff i dag:

 

Hei

 

Takker for Deres henvendelse, vedrørende faktura for overforbruk.

 

Etter nærmere undersøkelser har vi besluttet å slette fakturaen for overforbruk, De vil motta en kreditnota på dette.

 

Vi beklager de ulempene dette har medført for Dem.

 

Med vennlig hilsen

for Lindorff Customer Services

 

Cathrine S.

 

Håper det er andre som har fått denne mailen. Det nytter og kjempe ser dere. Noen ganger må selv de største gi seg..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff, har også fått en regning med veldig stort overforbruk(mye mer enn jeg har brukt), men betalte den for noen dager siden. har uansett sagt opp tiscali for et par måneder siden, så jeg kunne ikke ha mottatt den mailen, da jeg mistet e-post adressen.

Lenke til kommentar
Fikk denne mailen fra Lindorff i dag:

 

Håper det er andre som har fått denne mailen. Det nytter og kjempe ser dere. Noen ganger må selv de største gi seg..

 

Med hvilken begrunnelse?

Var kravet fra Tiscali reelt eller en feilfakturering?

 

Det var nok reelt, men jeg mente kravet var feil og de kunne ikke gi meg utskrift for den tiden overforbruket gjaldt..... :woot:

 

Råder dere alle til og ikke gi dere.

Lenke til kommentar
Znoken. Sendte du mail direkte til Lindorff, eller direkte til Tiscali ? Hvilke argumenter brukte du ?

 

Har selv fått et enormt krav på overforbruk.

 

Jeg sendte mailen til både Lindorff og direkte til Tiscali...

 

Mine argumenter for og slippe denne fakturaen var at det var et urimelig krav siden dette var overforbruk som gjaldt for 2002. At de ikke hadde gitt beskjed til sine kunder at de hadde vanskeligheter med utsendelse av fakturaer på overforbruk. De hadde bl.a fakturert meg for overforbruk en 4 mnd tid da jeg hadde adsl..Hvordan de hadde greid det må gudene vite...

 

Bare håper og tror at det er mange med meg som har fått denne mailen idag. Det var så utrolig høye summer som gjaldt for enkelte at jeg kan ikke annet enn og føle med dem.. :cry:

Lenke til kommentar
Du bør jo selv ha en viss oversikt , eller i det minste en idé

om et slikt krav er berettiget eller ikke.

Hadde jeg fått et fra Tiscali der det sistnevnte virket å være tilfellet

hadde jeg aldri betalt

 

Jeg vet dette, men jeg hadde allerede sagt opp abonnementet mitt, så jeg kunne ikke logge meg inn å sjekke.

Lenke til kommentar
Hjelp! Jeg fikk en regning i dag der det var 2383kr + moms i overforbruk, hva skal jeg gjøre? (fortvilet) :(

 

Hei, det kommer jo litt an på. Om du tror den er riktig, og hvor

langt tilbake i tid den går feks.

Du leste vel det som sto i den linken fra nettavisen, her er forresten

et oppslag om det samme fra forbrukerrådet:

 

http://forbrukerportalen.no/Artikler/forbr...3/1064395936.59

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...