Znoken Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Fikk denne mailen fra Lindorff i dag: Hei Takker for Deres henvendelse, vedrørende faktura for overforbruk. Etter nærmere undersøkelser har vi besluttet å slette fakturaen for overforbruk, De vil motta en kreditnota på dette. Vi beklager de ulempene dette har medført for Dem. Med vennlig hilsen for Lindorff Customer Services Cathrine S. Håper det er andre som har fått denne mailen. Det nytter og kjempe ser dere. Noen ganger må selv de største gi seg.. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Fikk denne mailen fra Lindorff i dag: Håper det er andre som har fått denne mailen. Det nytter og kjempe ser dere. Noen ganger må selv de største gi seg.. Med hvilken begrunnelse? Var kravet fra Tiscali reelt eller en feilfakturering? Lenke til kommentar
dash Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Huff, har også fått en regning med veldig stort overforbruk(mye mer enn jeg har brukt), men betalte den for noen dager siden. har uansett sagt opp tiscali for et par måneder siden, så jeg kunne ikke ha mottatt den mailen, da jeg mistet e-post adressen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Du bør jo selv ha en viss oversikt , eller i det minste en idé om et slikt krav er berettiget eller ikke. Hadde jeg fått et fra Tiscali der det sistnevnte virket å være tilfellet hadde jeg aldri betalt Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Hva med å faktisk føre oversikt selv, med et DL/UL meter? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Fikk denne mailen fra Lindorff i dag: Håper det er andre som har fått denne mailen. Det nytter og kjempe ser dere. Noen ganger må selv de største gi seg.. Med hvilken begrunnelse? Var kravet fra Tiscali reelt eller en feilfakturering? Det var nok reelt, men jeg mente kravet var feil og de kunne ikke gi meg utskrift for den tiden overforbruket gjaldt..... Råder dere alle til og ikke gi dere. Lenke til kommentar
ddrojoa Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Znoken. Sendte du mail direkte til Lindorff, eller direkte til Tiscali ? Hvilke argumenter brukte du ? Har selv fått et enormt krav på overforbruk. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Ja herregud..! Dere må jo ikke betale uten at Tiscali har dokumentert et spesifisert overforbruk for deg Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Znoken. Sendte du mail direkte til Lindorff, eller direkte til Tiscali ? Hvilke argumenter brukte du ? Har selv fått et enormt krav på overforbruk. Jeg sendte mailen til både Lindorff og direkte til Tiscali... Mine argumenter for og slippe denne fakturaen var at det var et urimelig krav siden dette var overforbruk som gjaldt for 2002. At de ikke hadde gitt beskjed til sine kunder at de hadde vanskeligheter med utsendelse av fakturaer på overforbruk. De hadde bl.a fakturert meg for overforbruk en 4 mnd tid da jeg hadde adsl..Hvordan de hadde greid det må gudene vite... Bare håper og tror at det er mange med meg som har fått denne mailen idag. Det var så utrolig høye summer som gjaldt for enkelte at jeg kan ikke annet enn og føle med dem.. Lenke til kommentar
dash Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Du bør jo selv ha en viss oversikt , eller i det minste en idéom et slikt krav er berettiget eller ikke. Hadde jeg fått et fra Tiscali der det sistnevnte virket å være tilfellet hadde jeg aldri betalt Jeg vet dette, men jeg hadde allerede sagt opp abonnementet mitt, så jeg kunne ikke logge meg inn å sjekke. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Hvis jeg ikke husker feil så har nettstedet der kundene kan sjekke sitt eget forbruk ligget nede i lengre perioder. Korriger meg hvis jeg tar feil... Lenke til kommentar
stian999 Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 http://pub.tv2.no/nettavisen/okonomi/priva...ticle140178.ece Forbrukerrådet er nå med dere. De ber Tiscali ettergi kravet fra 2002. Dette er jo helt klart Tiscali sin feil.. skulle bare mangle at de ettergir kravet. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Jammen fikk jeg også regning på overforbruk i dag. Alt som sto på den var feil . Dette firmaet er en vits. Kommer aldri til å betale :x Lenke til kommentar
errgo Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Hjelp! Jeg fikk en regning i dag der det var 2383kr + moms i overforbruk, hva skal jeg gjøre? (fortvilet) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Hjelp! Jeg fikk en regning i dag der det var 2383kr + moms i overforbruk, hva skal jeg gjøre? (fortvilet) Hei, det kommer jo litt an på. Om du tror den er riktig, og hvor langt tilbake i tid den går feks. Du leste vel det som sto i den linken fra nettavisen, her er forresten et oppslag om det samme fra forbrukerrådet: http://forbrukerportalen.no/Artikler/forbr...3/1064395936.59 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå