xtyfoonx Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Hva er den best gaming musen som er trådløs? Jeg har hørt mye bra om Mamba og vurderer den veldig. Men er det noen andre som er bra? Jeg spiller for det meste lol men også en del skytespill. Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Personelig liker jeg G700 fra logitech Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 9. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2013 Personelig liker jeg G700 fra logitech Har tittet litt på den jeg og. Vurderer kanskje G700S Lenke til kommentar
toastcricket Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Cyborg R.A.T. 9!!! Selv har jeg RAT 7, men den er ikke trådløs da. Så ikke det store behovet for trådløs når jeg skulle kjøpe... Det som er veldig "kjekt" med RAT 9 er strøm løsningen. En av grunnene til at jeg ikke valgte trådløs var på grunn av tanken på å måtte avbryte gaminga' pga. dårlig strøm på musa, men på RAT 9 har de kommet med en genial løsning! Der tar man veldig enkelt ut batteriet fra musa å bytter det med det med det nyoppladede batteriet fra usb-laderen som medfølger. Dette synes vertfall jeg er en genial løsning Ikke la deg skremme av utseende til musa, (RAT 7 og RAT 9 er nesten identiske så jeg vet hva jeg snakker om ) RAT 9 er litt uvant i starten, men når man finner konfigurasjonene som passer til deg så sitter den som støpt Jeg er også veldig fornøyd med softwaren som medfølger RAT, eneste minus er at det tar litt tid å forstå hvordan man setter opp makro-knappene. Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Cyborg R.A.T. 9!!! Selv har jeg RAT 7, men den er ikke trådløs da. Så ikke det store behovet for trådløs når jeg skulle kjøpe... Det som er veldig "kjekt" med RAT 9 er strøm løsningen. En av grunnene til at jeg ikke valgte trådløs var på grunn av tanken på å måtte avbryte gaminga' pga. dårlig strøm på musa, men på RAT 9 har de kommet med en genial løsning! Der tar man veldig enkelt ut batteriet fra musa å bytter det med det med det nyoppladede batteriet fra usb-laderen som medfølger. Dette synes vertfall jeg er en genial løsning Ikke la deg skremme av utseende til musa, (RAT 7 og RAT 9 er nesten identiske så jeg vet hva jeg snakker om ) RAT 9 er litt uvant i starten, men når man finner konfigurasjonene som passer til deg så sitter den som støpt Jeg er også veldig fornøyd med softwaren som medfølger RAT, eneste minus er at det tar litt tid å forstå hvordan man setter opp makro-knappene. Jeg har RAT 7 selv. Har vært vedlgi fornødyd med den men merker at sensoren begynner i holle på sine siste dager. Lenke til kommentar
toastcricket Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg har RAT 7 selv. Har vært vedlgi fornødyd med den men merker at sensoren begynner i holle på sine siste dager. åja, da så Har vel merket det selv også, det med sensoren. Min låser seg noen ganger til å bare gå vertikalt eller horisontalt :/ men det bruker å fiske seg ganske kjapt. Men det er jo selvfølgelig et irritasjonsmoment. Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 åja, da så Har vel merket det selv også, det med sensoren. Min låser seg noen ganger til å bare gå vertikalt eller horisontalt :/ men det bruker å fiske seg ganske kjapt. Men det er jo selvfølgelig et irritasjonsmoment. Jupp tror det er på grunn av levetiden. For å fikse det pleier jeg å smelle den hardt i bordet da pleier det å virke men ja sick irrreterende når man er midt i en teamfight og det skejr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå