ezcey Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg har laget en databasebasert gjestebok som bruker database fra access (skoleoppgave) Eksemplaret ligger her: http://home.2ikt.no/casst/gjestebok.asp Som dere kanskje ser funker det dårlig å bruke linjeskift i kommentar-feltet, har noen en ide for hvordan jeg kan få dette til? HTML fungerer, med "<br>" som linjeskift, men jeg kan ikke ta utgangspunkt i at alle kan dette .. Noen forslag ? Lenke til kommentar
Inge_aning Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 kommentar = replace(kommentar, vbNewLine, "<br>" & vbNewLine) Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 hvor i koden skal den plasseres ? Lenke til kommentar
Inge_aning Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 etter man postet siden men føre man lagrer texten. på server siden av scriptet. Lenke til kommentar
goggen21 Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Bedre å bruke det før man viser det frem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå