Zeph Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Bil: Nissan Primera P11 -98, 1.6V Dekk: Nokian Hakka V 215/45-R17 91V XL Trykket på originaldekk og dekka eg hadde sist var forskjellig. Eg finn ikkje informasjon om den modellen og dimensjonen på nettsidene til Nokian. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Dekktrykk bruker det å stå info om bak tanklokket på mange biler. Har du sjekket der? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Står det ikke på innsiden av tanklokket kan det hende det står i sjåførdøra. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2013 Joda, det står i B-stolpen, men som sagt var det forskjellig trykk på dei forrige dekka eg hadde. Der hadde produsenten oppgitt trykk til min dimensjon. Trur det står 2.2/2.4 i stolpen, mens forrige dekk skulle ha 2.6. Lenke til kommentar
tole Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) Bættere høgt trykk :O Har brukt 2.8, så det er ikke så høyt, riktig nok på en helt annen bil og med andre dekk. Endret 8. juni 2013 av tole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå