MotoG Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Svart/hvit fluesnapper Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Bra utført Melvin ! Allikevel synes jeg de er for langt unna hverandre, litt nærmere Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Svært vellykket! Og ikke minst svært vakkert, mednydelig fokus og skarphet og fin positur på fuglene. Kunne du si litt om at dette er satt sammen av to eksponeringer? Jeg har alltid trodd at da tok man to bilder av samme motiv, fortrinnsvis landskap, arkitektur, stilleben eller andre ting som er fullstendig i ro - men det er jo mer enn man kan si om disse fuglene og de er jo sylskarpe! Her er jeg helt grønn og har bare tatt det for gitt at det måtte være sånn som jeg antyder her Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Flott bilde av flugsnapper Melvin og ønsker deg en god helg Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 9. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2013 Bra utført Melvin ! Allikevel synes jeg de er for langt unna hverandre, litt nærmere Tusen takk for kommentaren, litt nærmere hadde nok vært og foretrekke ser jeg ;-) Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 9. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2013 Svært vellykket! Og ikke minst svært vakkert, mednydelig fokus og skarphet og fin positur på fuglene. Kunne du si litt om at dette er satt sammen av to eksponeringer? Jeg har alltid trodd at da tok man to bilder av samme motiv, fortrinnsvis landskap, arkitektur, stilleben eller andre ting som er fullstendig i ro - men det er jo mer enn man kan si om disse fuglene og de er jo sylskarpe! Her er jeg helt grønn og har bare tatt det for gitt at det måtte være sånn som jeg antyder her Tusen takk for kommentaren :-) Vel jeg uttrykte meg kanskje litt feil, det er to bilder som er "sveiset" sammen på midten. Dette har jeg gjort ved å bruke PS. ;-) Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 9. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2013 Flott bilde av flugsnapper Melvin og ønsker deg en god helg Tusen takk for det Leif, og god helg til deg også ;-) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Svært vellykket! Og ikke minst svært vakkert, mednydelig fokus og skarphet og fin positur på fuglene. Kunne du si litt om at dette er satt sammen av to eksponeringer? Jeg har alltid trodd at da tok man to bilder av samme motiv, fortrinnsvis landskap, arkitektur, stilleben eller andre ting som er fullstendig i ro - men det er jo mer enn man kan si om disse fuglene og de er jo sylskarpe! Her er jeg helt grønn og har bare tatt det for gitt at det måtte være sånn som jeg antyder her Tusen takk for kommentaren :-) Vel jeg uttrykte meg kanskje litt feil, det er to bilder som er "sveiset" sammen på midten. Dette har jeg gjort ved å bruke PS. ;-) Ja, da skjønner jeg - da var jeg ikke helt på jordet likevel Vel utført! Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Flotte og skarpe fugler,enig med at de burde være nærmere hverandre. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Tusen takk for det Leif, og god helg til deg også ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg