xpert Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Har et Abit KT7-Raid som jeg har trøbbel med. Noen ganger kommer jeg ikke inn i bios og uansett hva jeg gjør finner den ikke hard-disken. Skal prøve å flashe bios men tviler på at jeg får liv i det. Så jeg er på jakt etter et socket A eller P3 hovedkort med tre sd-ram slotter. Kanskje noen web-shopper som har dette nytt enda men jeg har ikke funnet det. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Har et som funker bra. send PM :wink: Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Se her for gamle hovedkort med støtte for SDRAM Lenke til kommentar
007CD Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Har selv et ABIT Kt7 non raid, funker greit, må vell ha ny ID kabel for at det skal funke ordentlig, den jeg hadde fusket, så jeg skifta HK i samme slengen. Lenke til kommentar
xpert Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Se her for gamle hovedkort med støtte for SDRAM Har allerede sett der..... Det er kun aktuelt å kjøpe nytt, brukte datakomponenter kjøper jeg ikke.....lenger....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå