Gå til innhold

Dual-sim adapter på SIII


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en billig dual-sim adapter på ebay for bruk med min SIII. Den fungerer, men hver gang jeg ønsker å skifte nummer, må jeg starte telefonen på nytt, noe som er litt irriterende. Er dette noe som gjelder med alle adaptere på alle telefoner, eller er det mulig å unngå det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ingen erfaring med dual sim adaptere, finnes en del apper på Google Play som er for switching mellom 2 sim, men ikke sikker på om de krever en spesiell adapter eller ikke. Sett flere på xda som bruker dualsim adaptere som ikke krever reboot, men mulig dette er det som skiller de billige fra de dyrere.

Lenke til kommentar

Har ingen erfaring med dual sim adaptere, finnes en del apper på Google Play som er for switching mellom 2 sim, men ikke sikker på om de krever en spesiell adapter eller ikke. Sett flere på xda som bruker dualsim adaptere som ikke krever reboot, men mulig dette er det som skiller de billige fra de dyrere.

 

Prøvde noen apper på Google Play, men de støttet ikke adapteren. Jeg har sett litt på dyrere adaptere, men de ser tilsynelatende klin lik ut som den jeg har. Men mulig det er forskjeller i virkemåten likevel.

 

Kan du ikke prøve å gå i flymodus? Tlfen registrerer seg på nytt på nettet når du avslutter flymodus, så det burde jo i og for seg funke.

 

Mobilen starter på nytt av seg selv når jeg skifter nummer, så jeg tror ikke det hjelper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...