jtsorensen Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg har laget en main som kaller på en classe Person(). Person()-klassen kaller igjen på andre klasser...(AlleNr og Dato) Problemet er at jeg får error som ser slik ut: /tmp/ccanoIvu.o: In function `AlleNr::AlleNr(void)': /tmp/ccanoIvu.o(.text+0x0): multiple definition of `AlleNr::AlleNr(void)' /tmp/cchWvlWU.o(.text+0x0): first defined here /tmp/ccanoIvu.o: In function `AlleNr::AlleNr(unsigned long, unsigned long, unsigned long)': /tmp/ccanoIvu.o(.text+0x1c): multiple definition of `AlleNr::AlleNr(unsigned long, unsigned long, unsigned long)' /tmp/cchWvlWU.o(.text+0x1c): first defined here /tmp/ccanoIvu.o: In function `AlleNr::AlleNr(AlleNr const &)': /tmp/ccanoIvu.o(.text+0x38): multiple definition Slik forsetter den ned over alle klassene... Noen som vet hva som kan være gale? På forhånd takk. Lenke til kommentar
jtsorensen Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Jeg fant ut av problemet, jeg hadde includet en cpp fil og ikke header filen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå