Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Norsk forhandler av kabler til Sennheiser HD650?

Anbefalte innlegg

Hepp,

Har dessverre tydeligvis klart å knekke det ene paret som går til venstre klokke; lyden kommer og går dersom jeg vrir litt på de - så er rimelig sikker på at selve klokkene er intakt.

Har leitet litt rundt etter forhandlere av kabler, men har så langt ikke klart å finne noen norske. Er i utgangspunktet ute etter originale kabler, altså erstatninger - da i hovedsak fordi prisen (~2-3000) jeg har sett på tredjeparts-kabler er mer enn hva budsjettet tillater.

Ideelt sett bør det være mulig å bestille over nett / levert per post.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå vet ikke jeg hvor mye Prolyd tar i frakt, men 150kr for en originalkabel virker særdeles rimelig mtp at man kjøper det i en norsk butikk.

Prøvde å gå inn i på hjemmesiden til Sennheiser og trykke "Buy" på kabel til HD650 og da var plutselig alt sammen på tysk uten muligheten for å endre språk. Kanskje enklest å vente noen dager ekstra og bestille hos Prolyd? Prisen var jo også veldig lik.

Lenke til kommentar

Takk for svar, men ettersom det ikke var lagervare antar jeg de bestiller direkte fra Sennheiser (noe jeg også kan gjøre selv).

(Ps. I emnetittelen står det da vitterlig Sennheiser HD650 ;) )

Beklager den, jeg skylder på at jeg ikke hadde fått spist middag enda, og blodsukkeret var lavt. :p

Men ja, det er ikke så mange butikker som har sånt liggende på lager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...