Greymale Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Busybee Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Greymale Skrevet 8. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2013 eller humle som noen kaller det:) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Stilig - passe skarp humle og fin helhet Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Nydelig bilde flott fanget mvh Tove Lenke til kommentar
Greymale Skrevet 9. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2013 Takker så mye Astrid og Ovidia:) setter stor pris på det! Lenke til kommentar
KreativKrabat Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Faktisk veldig godt, det der. Jeg liker komposisjonen godt; det er beskåret tett nok til å isolere motivet, men det er fremdeles nok luft til at det er behagelig. Fokus ligger ganske utmerket, humla er skarp og fin. Skulle jeg foreslått en endring, ville det være å flytte den midtre blomsten lenger mot høyre, for symmetriens del. Den uklare blomsten i bakgrunnen (bak og til venstre for den midtre blomsten) forstyrrer litt. Blomsten til høyre er også litt uskarp. Misforstå meg rett, det er et veldig godt bilde, men det heter jo bildekritikk, så noe må man jo si.. Lenke til kommentar
Greymale Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Takk for grundig analyse og tanker om motivet KreativK:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg