Lch Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Ett ord: Skuffa! Makan til møkkaspill. Dårlig AI, dårlig skripting og slutten er jo så anti-klimatisk at han som skrev den burde sporenstreks kjølhales under Titanic. *grrrrrrr* Blue Shit er et bedre navn. Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 syens blue shift var gøy, men det var altfor kort og kunne ikke måle seg med HL Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Svakeste tilskuddet til HL. Men, ble litt nostalgisk. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 gøy men ikke verd pengene. de kunne ha solgt det for 50kr Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Kjøpte Blue Shift for 179kr da d var helt nytt. Ble ikke imponert av spillet,men half life er half life! half life er MÅ HA spill :razz: Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Half-Life serien er det eneste som er verdt å bruke penger på...alt annet får jeg tak i andre måter. Jau, blei sur når jeg fant ut at det tok meg 2-3 timer å gjennomføre det på det vanskeligste. Å bruke 200,- for så få timer er wasted money deluxe. Noen som har hørt noe nytt om H.L 2? *currently playing: MOH:AA, DoD, Half-Life (skvetter like mye hver gang de fordøøøøøømte head-crabsa hoppe i trynet på meg*..btw. kjøpte en sånn head-crabs-hatt av en kamerat. Ser ut som om man er blitt angrepet av en. Den er driiiitkul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå