Gå til innhold

Game pc for BF3/4. Budsjett rundt 10k.. Har et foreløpig oppsett

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal finne deler til en kompis for å oppgradere pcen hans. Trenger alt nytt utenom kabinett egentlig. Budsjett er ca 10k, men det trenger ikke å bli dyrere enn det må.

Spillene foreløpig eg BF3 og BF4 når det kommer. Blir sikkert noen andre fps spill også med tid og stunder.

Ang. GPU er jeg litt usikker på vi skal gå for OC eller GHz versjonen. Har OC selv og det fungerer bra for min del..

Lagde et kjapt oppsett basert på et par lister jeg så andre hadde postet.. Men jeg har ikke god nok peiling til å bare bestille, så jeg trenger litt backup eller kommentarer fra dere før vi kan gå så langt :)

Her er utkast 1 hvertfall:

post-305432-0-56546700-1370697075_thumb.jpg

Endret av TeflonTim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nja. Prioriteringen er vel sånn at det ikke skal klokkes noe i første omgang, så da venter vi med cpu kjøler. Har liggende en god kjøler som ikke fikk plass i kabinettet min, så vi hiver den på den om det blir plass :)

Ang. 3d så tror jeg ikke det blir så aktuelt. Men jeg skal høre med ham.. Han får velge hvilke av skjermkortene han går for, men jeg sitter en knapp på 7970 OC/GHz eller helst GTX 770 OC :)

Lenke til kommentar

Om man ikkje har uendelig budsjett, så ville jeg ha kjøpt et eller 2 brukte GTX 670/680 skjermkort for bf3 spilling :) Da får man mye kraft i bf3 for pengene. GTX 770 er jo samme som GTX 680 bare med litt raskere minne. Altså gammel teknologi i ny forpakning. Derfor ville jeg heller kjøpt et brukt skjermkort.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...